A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1994-1997)

A6 2.5 tdi Multitronic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha kellően karban tartom,bárhová,bármikor elvisz!!!!!!!

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem!?Az audim előtt volt egy 2.0pdtdi passatom,kényelem,út tartás király de a moci FOS,nem hiába crtdi az összes új passat!!!!180Km/h M6 autópálya autó kiírja hogy sehova tovább,épp hogy leálltam a leálló sávban le is állt a motor szerelőnél kiderült pd elem 2-es henger kb féléve cseréltettem az 1-es ét!!3órát ücsörögtünk a barátnőmmel az autómentőre várva,és kigondoltam hogy meg KELL szabadulnom ettől az autótól minél hamarabb!!Elkezdtem itt olvasgatni az audi A6ról,hát mit ne mondjak nem valami bizalom gerjesztő amit itt írnak az audi A6 ról,de úgy voltam vele,hogy a Passatnál rosszabb nem lehet,így hát elkezdtem nézelődni találtam is egy 2.5 Tdi S Line Avant Multitronic 163le 2004es kivitelt,mindenki azt mondta hogy ez a motor a legtutibb,de a váltó hamar megadja magát és zsebbe nyúlós,ebben mákom volt mert elektronikát cseréltek benne azon a héten amikor elmentem megnézni,mondta az eladó hogy 300ropi volt!Na nem baj ezt legalább nem nekem kell cserélnem,de az ördög sosem alszik lásd szőrt szőrért csere ment,kipróbáltam az audit tetszett nagyon,aztán a kereskedő szándékozta volna kipróbálni a passatot csakhogy az nem indult be,mert befosott a kormány reteszelő,kb fél óráig szarakodtunk vele mire elkapta,és kihúzta tüskét gyújtás ráadás után,ez 100eftba került pluszba nekem!Hurrá azt hittem meg gyújtom ott a kereskedés előtt!!Nah végbe ment az üzlet,elhoztam az audit,haza felé úton tankoltam 10000ért kb 120km-t kellett vele jönnöm,de mire haza értem már megint sípolt,óra szerint még negyedig volt,kiderült hogy szar az óra üzemanyag mutatója,de jó mondom,aztán szokásos nagy szerviz létező összes szűrő,szíj,olaj,kb 160eft!Ez megvolt,de a gázolaj szűrőt nem tudták kicserélni,mert nem a gyári volt rajta és az üzemanyag vissza vezető szelep hiányzott,na majd veszek hozzá egy olyan kis kütyüt,addig elmegy így DE nem.Egyik reggel elindultam az autóval brünoba amikor kb 40km után elkezdett rángatni,és sehova nem akart menni,lépésbe hazajöttem vele haza fincsi volt!Mi lehet a baja,mindenre gondoltam,adagoló,váltó stb.Tesóm mondta hogy cseréljem ki az elmulasztott üzemanyag szűrőt,hátha az a baj,áhh mondom az biztos nem és láss csodát kicseréltem másnap,és az autónak semmi baja gondolom rajta volt már a kocsin vagy 2éve,mert mint utólag kiderült az előző gazdi nem nagyon figyelt az ilyesmire!Aztán egyszer megyek az autóval nyomom kicsit egy durranás és erős fújó hang jön a motor térből azt hittem az intercoolercső repedt szét de nem hanem maga az intercooler,mert eltört mikor törték az autót és nem egy újat vagy egy bontottat raktak bele,hanem megragasztották és kihasadt,gratulálok az ilyennek minek kocsi!!Figyelmes lettem arra hogy a kocsi alatt van egy kis olajfolt,nah mi lehet rögtön váltóshoz vittem,mert a motorból egy csepp olaj sem hiányzott,autó otthagy,másnap hív a váltós váltónak semmi baja,de a lendkerék gatya,és a két motortartó bak is .Hm 200e ft+munkadíj hűha de örültem,kicserélték a lendkereket de az olaj csak csöpög és a klíma sem ment,biztos gáz kell bele,elvittem engedik bele a gázt a szerelők alul meg jött ki.Klíma cső elrepedt szintén a töréskor,bontott 20000ft gáz 15e+tisztítás 10e+munkadíj 15e és az olajfolyás is megszűnt mert a klíma olajcsövének a hollandere engedte az olajat!Mi jöhet még!Picit szidtam a volt gazdit,meg magamat amiért megvettem és nem vettem észre hogy törött volt de szerelmes lettem bele első látásra és itt volt a bibi!Egyik délután látom hogy valami folt van a kocsi alatt,megnéztem és szép aranysárga volt,nem értem rá azonnal szerelőhöz vinni,elindultam az autóval és nem sokkal később az előre menet megszűnt létezni,induláskor rántott egy nagyot az autó,rögtön tudtam ez sokba fog kerülni!Szerelő megvizsgál,váltó elektronikánál gumitömítés nem jól lett vissza rakva,és elfolyt két liter olaj.Pótolták az olajat tömítést normálisan vissza rakták de előre menet még mindig nincs.Kellett neki kis idő mire vissza jött(vissza tanult)kb 1hét de jó lett!!Motor alapjáraton fura hangot adott a hűtőrács felől.Hűtőventilátor tengely csapágy úgy lógott hogy ilyet még nem láttam,ráadásul a csapágy ház egybe van öntve a görgőket tartó alumínium konzollal,új 75e,bontó 35e és új viszkó 10e munkadíj 10e az autót rommá kell bontani hogy valamihez hozzá lehessen férni!Másik jelenség az autó izzításkor indul pöcre,de ha meleg akkor csak sok tekertetés után és nagy füsttel,ez azért derült ki soká mert télen vettem az autót az adagoló a szerelő elmondása szerin 4fokkal volt eltéve a helyes értéktől.Ez igen!intercooler kicserélve,adagoló belőve,olajfolyás megszüntetve,klíma kész,váltóba később olajat frissítettem mivel mindet nem lehet le engedni,aztán jött a futómű én nem cserélgettem egyesével,vettem egy komplett lengőkar szettet csavarral mindennel és kicseréltem!Voltak még kisebb apró hibák,pl üzemanyag cső a szűrőnél elért elengedte a gázolajat!Sokan írnak elektronikai hibát nekem még semmi nem volt és ne is legyen!:)Volt pár magán akció,ami részben nem helyes de úgy voltam vele hogy elég sok csühögő van még az utakon ez még így is jobb lessz mint azok,EGR-t levakoltam,előtte benéztem a szícócsonkba és borzalmas olajsár,részben a turbó is de az egr a fő bűnös,aztán katalizátor kivág autó mint a rakéta nem eszik többet és nem füstöl!Kb 1hónap alatt 10ekm mentem vele de eddig összesen 35ekm-t!Összességében megvagyok elégedve az autóval főleg hogy feltehetőleg 300e km felett jár,mivel 2008ban volt benne 180e km én pedig 2012 jan 3-án 165e km vettem át egy hajszálnyit vissza tekertek!!:)SOK PROBLÉMA AZ ELŐZŐ GAZDI hanyagsága miatt volt!Tőlem 15ezrenként új olajat kap szűrőkkel mindenből a legjobbat,és teljes odafigyelést!Ja és az S-line futómű nem a magyar utakra való Németországba elmegy de itt csak elmenne,most cserélem le gyári széria lengés csillapítókra rugóval együtt!Az ülés kicsit kényelmetlenre sikerült hosszú út után elfáradok benne,de azért szeretem!Nagy,tágas(a család babakocsistól mindenestől elfér benne kényelmesen),jó az út tartása,biztonság érzet jó,fék jó,kormány kellően kemény,200Km/h-l sincs nagy szélzaj,motor picit gyengusz ekkora fülkéhez(1720kg)de elmegy!!!!Én még egyenlőre nem bántam meg hogy ezt az autót választottam,remélem így is marad!

Hibalista

- Intercooler(előzőgazdi törte a gépet és ezt csak ragasztották és kirepedt)ventillátor tengely csapágy alukonzollal eggyütt+viszkó,szerelő hiba miatt váltó olajfolyás tömítés rosszul rakták be az elektronikánál!Duplatömegű lendkerék.Futómű cakk pakk

Ide hordtam szervizbe

Amit tudok magam csinálok,amihez nem értek profi maszekhez viszem

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 165000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Passat 2.0 Pd Tdi Következő autója? Marad ez!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1994

További ítéletek (84 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)