A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1994-1997)

A6 2.8 12v-175lóerő 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Első autóm!!IMÁDTAM!!!

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem?... Egyik vasárnap autókat nézegettem az interneten mikor megláttam. Egyből hívtam a kereskedőt és meg is beszéltem vele egy másnapi találkát. Mikor először élőben megláttam(bár a képeken is gyönyörű volt), lenyűgözött.. : Az autó rettentően magabiztos,erőt sugárzó megjelenéssel rendelkezett: Hosszú motorháztető, széles felnik,széles gumikkal,krómkipufogóvég.. :) Mikor beleültem, a tekintetem elveszett a műszerfalon: letisztult kijelzők krómkerettel, igényes anyagok mindenhol, faberakás,automata klíma. A műszerfal közepén egy hatalmas óra 280km/h-ig skálázva hmm.. nah ez sokat mondó volt... dörzsöltem is a markom. :) Már alig vártam hogy kipróbáljam. (Tudni kell hogy korábban a legnagyobb autó amit vezettem az egy 1.6 Seat Altea volt.) A pesti forgalomban nem nagyon tudtam kipróbálni mit is tud, de az nyilvánvalóvá vált számomra, hogy Ő kell nekem!!! Fizetés után széles mosollyal vittem haza az autót. :) Összesen azt kellett cserélnem az autón amit felsoroltam, de ez az előző tulaj miatt volt esedékes, nem az autó hibája volt.
Ami nem tetszett , az a világítás és a fék volt(mindkettő kicsit gyengének bizonyult). A tompított fényszóró foncsora már eléggé fekete volt, így éjszaka szinte vakon kellett vezetni, deh egy xenon szett beszerelése után semmi gondom nem volt vele(mindenkinek ajánlom, viszonylag olcsó,de fényerőben hatalmas különbség van)
A menettulajdonságokat tekintve: A motor elég erős, vígan lehet vele előzni(3.ban 150km/h)és nem is kell visszaváltani köszönhetően a nagy nyomatéknak.Simán bírta a 180-as utazót(kár hogy nem 6 sebességes váltót tettek bele), ilyenkor a fogyasztása 12 körül alakult a fogyasztásmérő szerint. Az egyedüli a gondom a többi autóssal volt. Saját hibámból nem kerültem gondba az autóval előzéseknél, de ez nem volt elmondható a többi autósról: Ezt sose fogom megérteni?!?! Miért kell az 1.2-es corsával megpróbálni előzni úgy , hogy ha én nem fékezek nekem jön oldalról(nem akarom a corsát becsmérelni nem az ő hibája az, ahogy vezetik... ugyanúgy voltak hasonló élényeim más márkát hajtó sofőrőkkel is).Valahogy úgy tapasztaltam, hogy a motor méretének csökkenésével fordítottan arányos az autót vezető ember agressziója. Megvallom őszintén ezért mindig nagyon vártam a négysávos szakaszokat. Ott az összes ilyen versenyzőjelölt jól lemaradt 180-200-nál.. Hál Istennek... :) legalább nem törnek össze...
Egyébként a nagy tempó engem mindig megnyugtatott: szélzaj elhanyagolható, simán lehetett beszélgetni az autóban, illetve a tempomatnak köszönhetően még a lábam is pihentethettem.
Ilyenkor egyedül arra kellett figyelni nehogy a rend buzgó őre nehogy bemérjen.. (Jól tudom nem önszorgalomból vannak kint és a főnök hajtja őket, mert kell az állambácsinak a pénz,de én akkor is nagyobb biztonságban éreztem magam 210- nél egyedül, mint mondjuk 90-nel a sok előzgető "versenyzőnekképzelemmagam" vezető között..)
Itt egy tanulságos videó a versenyzőknek(kár hogy a magyar csatornák nem adnak ilyeneket):
http://belsoseg.blog.hu/2008/09/11/kulturalt_ijesztgetes
A motorról még annyit,hogy kicsit csattogós hang jött a szelepek felől,de gondolom a hidrotőkék kezdték megadni magukat. Különösebben nem zavart, mert télen is pöcre indult az autó, melegben sem volt gondom vele.

A futóművel nekem semmi gondom nem volt tökéletesen tette a dolgát.
A váltó szépen járt, (már jól összekopott :P ) de azért jó lett volna még egy 6. fokozat fogyasztás csökkentés céljából.
Az ülések hihetetlenül kényelmesek elől-hátul. Olyan mintha fotelben ülnék.
Gyári hifi volt az autóban 8 hangszóróval.Szépen szólt, nem is volt vele baj, de azért kapott egy kis mélynyomó támogatást, és úgy kifogástalan lett.
Fájó szívvel ugyan, de el kellett búcsúznom tőle... eladtam.. Szerintem mindent összegezve még egyszer ilyen jó autóm sose lesz. Mindenkinek csak ajánlani tudom a 94-97 -es szériát aki meg tudja fizetni a fenntartását.A szerelő barátom azt mondta az autóról,hogy ameddig olaj lesz a motorban ez menni fog.. örökké.... :)

Hibalista

- hátsó féktárcsa,fékpofa csere - 20.000Ft
- vezérműszíj csere, görgőkkel -15.000FT
- váltózsák - 1500FT
- vonóhorog sapka (elszakadt) -300FT
- olajszűrű, olaj(minőségi), légszűrő - 30000FT
- 1000km / 4dl olajat evett a drága, deh ez nem zavart egy ennyit futott(365000km)motortól ez nem sok szerintem.. Más autó hol van ilyenkor??(általában már bontóban)

Ide hordtam szervizbe

Egy Kedves Barátomhoz hordtam szervizbe . Ő a márka szerelmese, így örömmel cserélte rajta az említett dolgokat.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 365000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? AUDI!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1994

További ítéletek (84 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)