A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1994-1997)

A6 2.5 TDI QUATTRO 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak mosolyog a többieken....

Szöveges ítélet

QUATTRO: Aki valaha megtapasztalta, milyen a quattro, az többé nem akar kétkerekes autóba ülni. Télen vagy szánakozva, nézem, vagy nagyokat rögöhök a többiek verg?désén. (Különösen élvezetes a Budai hegyekben egy-egy BMW er?lködése). Egyszer?en nincs olyan szituáció, hogy ne lehetne irányítani az autót.
Nyáron meg ... imádom a kanyarokat! Csak kanyarodni akarok. A klasszikus kifejezéssel élve: mintha sínen húznák.

2.5 TDI: Elny?hetetlen...(a kerregése is.) Jelenleg óra szerint 350e km van benne, amib?l 170e az én lelkemen szárad. Valószín?leg 100e-rel még vissza is volt tekerve amikor vettem, de ki tudja. Pöcre indul, változatlanul megy mint atom, húz mint egy mozdony, sok város után kis füstfelh?, aztán az autópályán lehet próbálkozni, de a nyomaték, az nyomaték, 160 km/h fölött úgysem lehet lehagyni. Arról nem is beszélve, hogy tankolni csak 900 km-enként kell. (Lehetne még további 100 km-t kisajtolni, de f? a nyugalom?)

Az autó: Elegáns, bár egy kicsit már idejétmúlt a forma. Nagyon kényelmes. Hátsó ülés bazi nagy, amolyan csajozós hever?s, szerintem. Csomagtartó lehetne nagyobb. Karosszéria nagyon masszív. Jaj annak aki ennek az autónak nekiütközik. (kivéve mozdonyok, kompok, repül?gépek, házak és mamutok)

Annyira igénytelen, hogy úgy keresgetek valami hiba után, ha már úgy is ott vagyunk a szervízben olajcserén, akkor találjunk neki már javítani valót. Mert megérdemli. Még a magyar utak sem tudtak eddig kifogni rajta. Bár a futóm? kopó alkatrészeit már cseréltem, de ez egyáltalán nem veszélyes.

Összességében: Igazi h?séges, szolgáló. Még soha nem hagyott cserben. Mindíg ugyanazzal a magabiztossággal áll készen akár egy Antartktisz túrára is

Hibalista

- az egyik légterelést vezérl? motor (vagy hogy hívják) (8e Ft)
- bal els? kerék fékcsöve elrepedt (fékhatás még volt 20 km-ig) (15e Ft)
- motoros antenna (12e Ft)
- m?szerfalvilágítás izzói (fél évente valamelyik tuti kiég) (1200Ft/db)
-

Ide hordtam szervizbe

Porsche Buda - Mozaik u.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? bömös 520 Következő autója? Audi és QUATTRO
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1994

További ítéletek (84 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)