Autópályaexpressz
Szöveges ítélet
2 éve vettem az autot.Folyamatosan szervizelem,és ezt meg is hálálja.Nagyon gyors,nagyon er?s(265 le).Autopályán közlekedtem vele nagyon sokat,azt szereti,de a várost sajnos nem,az automata váltó miatt.Gyakorlatilag a városban szenved az auto.Mivel gyárilag S6,full extrás és minden elektromos.Motorja 2.2 5 hengeres turbó,nagyon eltalált és kiforrott a ralis múltja miatt.Csak az a sok motorjeladó ne lenne benne.Ugyanis ha a feszültség leesik 11 volt alá,a jeladók nem kapnak áramot és a computer nem engedi inditani az autót.Megoldás volt egy vadi új akksi (minimum 74ah gyári) és egy testkábel elhelyezése a jeladókhoz valamint az öninditó felújitása,ugyanis a nagy áramfelvétel miatt eshet a feszültség.Ezt az apró hibát kizárva az autó tökéletes.A quattro hajtás mennyei,és üzenem a gagyi feliratú verdák gazdáinak (cupra,vti,gt,stb),hogy ne emberkedjenek a lámpáknál mert úgy is csak a kipufogómat fogják látni.
Hibalista
- teljes nagyszerviz (vezérmüszij és lánc,tömitések,szimeringek,olajok,szürök,fékbetétek és hátso féktárcsa) 90 ezer
Ide hordtam szervizbe
Nyiregyháza.
Sipos Sándor,nagyon jó szakember
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Opel Astra | Következő autója? | Audi 2,8 quattro, |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
