A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1994-1997)

A6 2.8 Avant Quattro 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Audispray hipertóniásoknak

Szöveges ítélet

Véletlenül akadtam rá az autóra az internetet böngészve, a feleségemnek kerestem autót és bár semmitmondó hírdetés volt de a közelben és nagyon elfogadható áron ezért megnéztem az autót. Gyorsan kellett döntenem, koszosan, átvizsgálatlanul csak a személyes tapasztalatomra hagyatkozva, de megvettem az autót. Összességében csak lent leírt dolgok romlottak el az autón ennél persze jóval többet költöttem rá, mivel egyrészt megszerettem az autót másrészt az apróbb hibák/hiányosságok az őrületbe tudnak kergetni, és nem tudom szemet hunyni felettük. Amiért a vétel mellett döntöttem az a 4 kerékhajtás és a formailág nagyon időtálló dizájn. Az enyém már A6, annak minden esztétikai és technológiai előnyével és hátrányával. Klíma működik, difi és a váltó nem búg. Karosszéria nagyon jó állapotban van, nem is lehet összehasonlítani a vele egyidős autókkal. Az alkatrészek hála a magyar bontósoknak nagyon drágák hozzá, de mivel német autó különböző forrásokból mindent be lehet szerezni. Az ABS+EDS blokk sajnos nem működik az enyémben, és mivel ez ritka elektronikus difivel szerelt elég nehéz felhajtani bontóban is. Egyébként akár komplett kárpitot, motoralkatrészeket egyszóval mindent lehet hozzá kapni. Én egy komplett futóművet vettem, de sajnos a hátsó teleszkópok nem jók hozzá, mivel a quattronak hátul is nagyon komoly a felfüggesztése. A motor egyébként elnyűhetetlen, a korához képest nagyon jó konstrukció, még a 128 Kw/170 Le-s 2 szelepes változat.

A karakterisztikája nagyon kiegyensúlyozott, alacsony fordulaton kellő nyomaték áll rendelkezésre. A legkopottabb gumival sem lehet kipörgetni a kereket, sokan túlzásnak tartják, de a sok agymosott ember miatt a nem csodálkoznék ha a következő Swift 1 kerék hajtású lesz. A motor hengerűrtalma miatt senki ne aggódjon, csak minimális a töblettfogyasztása egy Opel Astra 1.4 Caravanhoz viszonytva, és ezt teljesen komolyan mondom. A műszerezettsége nagyon jó és dizájnos, este egyszerűen öröm nézni a sok piros piktogrammot. A kormány kissé kemény, sőt az egész autó kezelhetősége sportosan férfiasan kemény. Én a gyári rugókat kicseréltettem, igy kissé még keményebb lett a futóműve, de a követező módosítás a gyárival színkód alapján nyújtott rugók beszerzése lesz, márcsak a hazai útminőség miatt is illetve hogy terepen ne a hasmagasság okozzon gondot. Az enyémben fekete Recaro bőrülés van, elöl hátul ülésfűtés, sajnos a vezető oldali ülés bl oldala kiszakadt, meg lehet javíttatni kárpitossal, de egyenlőre egy bálás butikból szerzett fekete mellényt raktam oda. A továbbiakban amit a kocsin javítást akarok eszközölni az nem a napi használattal függ össze, hanem szeretném szétszedni és jobban összerakni az autót.

Az autó hibái:

Melegen nehezen indul, de csak kb 5 perces várakozás után. Benzinpumpa csere?
Hidegen a motor beindulása után az előmelegítő vagy EGR szelep nagyon hangos traktorszerű hangot ad. Eddig senki ne tudta megmondani miért, egyesek szerint normális dolog.
Tempomat nem működik, esetleg megjavíttatom.
ABS+EDS blokk csere.
Kormánylégzsák átvezető szalag csere vagy javítás.
A klíma hőcserélő hőmérséklet érzékelője szabadon lóg a motorban, azt szeretném rendesen a csőbe berakatni.
Szervószivattyú csere.



Aki egy időtálló megbízható autót szeretne annak bátran ajánlom ez a modellt. Az egyes alkatrészek olajára ügyelni kell, nem olcsók de meghálálja minden. VW kézikapcsolású váltóolaj vagy Castrol TAF-X, difibe Castrol SAF-X. Szervóolaj G000...? rajt van a tartályon, szal annak megfelelő legyen, FEBI vagy Pentosin gyárt olyat, de nagyon drága.

Folyt köv.

Hibalista

- Gyújtótrafó - Első rugó eltört - Olajteknő kilyukadt - Lengőkar -

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelők

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1995
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 2020000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1994

További ítéletek (84 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)