A Szolid Erő
Szöveges ítélet
Nagyon csendes a nagy benzin motor, a hangját öröm hallgatni ha az ember egy kicsit megkergeti. Igaz a fogyasztása nem vetekszik a 3 hengeres fűrészgépekkel, de nem is úgy megy. Ha van hely megpróbálni mit megy, akkor ne lepődjűnk meg ha a 200-at hipp hopp elérjük, de még mindig gyorsulna. A magyar utakra ez a teljesítmény már bőven sok.( 150.LE. nem tűnik soknak, de a nyomatéka elég nagy 225Nm, ez már azért húz,) Több nem is kell, nem lehet kiautózni. A fékek is jól állják a strapát nem fogynak túl gyorsan. Az útfekvése is jó, és kényelmes, az út hibákat is kellő képpen tompítja a felfüggesztés. Sok extrával fel van szerelve az utastér, a biztonsági szintje még így 11 évesen is nagyon jó. Az alkatrész árak is kielégíttőek, igaz utánna kell járni mert hamar bepaliznák az embert a szabadáras piacon. A fényezés is remekül birja az idő sarát, még gyári rajta inden elem. Nekem ez már a 3. illyen vasam, igaz a többi, az ezt a típust megelöző 100-as ok voltak. Még mindig két illyen audit lehet venni egy új Clio áráért és van különbség mínőségben, teljesítményben, biztonságban, igaz fogyasztásban is. De hol lessz a Clió 11 év múlva? Ezzel nem gond nyaralni menni három gyerekkel mert nem csak a család de csomagok is beférnek, és országúton a fogyastása híhtetlenül kevés, sokan úgyse hiszik el. Ezeket a nyagy batárokat még meg lehet javítani otthon is ha az ember ért hozzá. Az ország úti fogyasztása az megáll 6.5-9.5 l. között 100km.ként, a gond a városi fogyasztással van, az nagyon függ az ember lábától de benzíntől is, 12.5-16.5 l/100km. van. Meglepetést lehet okozni vele egy két ugri bugrinak aki most járt az ujjonnan vásárolt autójával a szalonból, és lenézi a jó régi német technikát.
Hibalista
- akkumlátor, vízhőfok jeladó, kerékcsapágy első, a hátsókon lehet állítani ha nem összkerekes, kormányösszekötők, elsőlengőkarok szílentekkel, állógömbfejekkel, a futómü alkatrészei csak a mgyar " jó mínőségű " utaknak köszönhető! tolatólámpa kapcsoló, az első oldalablak a vezető oldalon néha megszorul de csak a gumitömítésben,
Ide hordtam szervizbe
Magam javítom az a biztos.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 16 l |
Előző autója? | Nissan Navarra 2.5dci | Következő autója? | ez marad |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
