Száguldó tank
Szöveges ítélet
Az autó előnyei:
-forma (gyönyörű, időtálló, szép de nem hivalkodó, persze a sötét szín 17es alap felnivel adja ezt, hófehér 500 colos s-line az bazári már szerintem)
-motor (több mint elég, igazából ijesztően erős, szép a hangja is dizel létére)
-praktikus (kivül kicsi, városban még épp használható, belül sportosan passzentos, nagyon jó csomagtérrel!)
-fogyasztás 8-8.5 tempósan hajtva, normál az 7-7.5)
-futómű (nekem állitható van, hát az egy csoda, 17-es kerekekkel comfort módban hihetetlen! de egyébként is az állitható karakterisztika ami beleszól a futómű, váltó, gázpedál és kormányzás dologba az a kedvenc részletem az autóban! kötelező!!)
-jó minőségű, szép beltér
-van az autónak karaktere, abszolut szerethető, harmonikus, átgondolt, nincs kilógó részlet
Negativum:
-szélzaj (160-tól zavaró, a keret nélküli ablakok, ráadásul ezen még hátul is van, nem ugy mint a kupénál. ez nekem abszolut zavaró 90%-ban autopályán használom. természetes speed limiter :) )
-Bang&O hifi nekem csalódás akármit rakok bele, szerintem béna, nagyon nem hallom benne azt a több ezer euro felárat)
-sportosabb mint ahogy kinéz (utazni jó, fogja az utat, de egy esetlen tank csak, egy erős összkerekes német tank, bár az is igaz, hogy nem sport kocsinak vettem, hanem egy olyan a4-esnek ami kinéz valahogy és minőségibb, szóval ez nálam nem is negativum, de kivülről szemlélve megtévesztő lehet a sportossága)
-meghibásodás nulla, német szervizek meg csodásak, itt érezni, hogy megtiszteltetésnek veszik ha az ember otthagy 60ezer eurót náluk és hajtanak a következő 60ezerre is, h ott költsem el
Tökéletes autó, jó választás, a kisebbik 2.7-es motor is elég lehet sztem, de az más váltóval van, azt nem tudom milyen lehet, ez a dsg baromi jó, nem lehet észrevenni, nagyon gyors, manuál módot sosem használnám. Sport módban már odavág rendesen, érezhető a váltás, pont jó! Sportülés, csúcs MMI, állitható futómű amihez ragaszkodnék mindenáron. B&O hifi helyett másra költeni. A keret nélküli ajtók nagyon menők, de simán elhagynám. Bár 160 felett meg nem illik száguldozni...de akkor mi a fenének megy 250-nel???
Hibalista
- -semmi
Ide hordtam szervizbe
német márkaszervíz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 325xi | Következő autója? | xf |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
