Kibernetikus organizmus (vagy orgazmus?)
Szöveges ítélet
2007 októberében vettem az autót,de Hollandiából hozattam be,mert az itthoni márkaképviseletek abban a kényszerképzetben vannak,hogy ők szarták a spanyolviaszt.Vadi újonnan,szervízkönyvvel és 2.2 millával olcsóbban,mint ahogy ezt a felszereltséget itthon árulták.Nem is igazán értem,mert azt gondolnám,hogy a magyar kereskedők árulják az autókat,nem szívességet tesznek nekem,ha veszek egyet tőlük.Itthon alig bírtam kicsikarni 1 milla kedvezményt is,mivel kp-ban fizettem volna,és úgy nem keresik szarrá magukat a lízingdíjból kapott jutalékukkal.Mellékesen mondom,hogy a minap vettem egy Kia Sorentót 1.8 milliós kedvezménnyel.Persze-persze,gazdasági válság van,de ez egy fele árú autó,mint az Audi.A lényeg:az itthoni képviselet mehet a pi...ba!Visszatérve az A5-öshöz,maximálisan meg vagyok vele elégedve.39000 km-t hajtottam bele,ami persze nem sok,de eleddig hiba nélkül funkcionált.Egy Mazda 6-ból ültem át ebbe a verdába,és hiába volt csodálatos autó a mazda,az A5-ben azért kicsorbul a japánok szamurájkardja.Oké,nem azonos kaliber a két autó.
Sajnos a japánok nem fitogtatják magukat a 2500 ccm plusszos kategóriában,meg az állandó összkerékhajtásban.Tisztelet a kivételnek.Szóval,akinek netán unalmassá válik egy idő után a 240 lovacska,és az 500 Nm,annak ajánlom,hogy tuningolja meg kissé a mocit,és orgazmushoz közeli élményekben lesz része.A közel 300 lóerő,a süvítő turbó,az elképesztő útfekvés,tapadás és fékerő a gyengébb idegzetű utasoknak csak paírzacskóval a kézben ajánlott.A legjobb,ha előtte megbeszéli az orvosával,gyógyszerészével.
Az ülések kényelmesek,oldaltartásuk tökéletes,1600 km után se fingatta ki a derekamat.Nyugodt autózásra is maximális,már 1200-as fordulattól intenzíven húz,2000-nél nyugodtan felkapcsolhat az ember.Én országúton 130 körül járok,és autópályán is ritkán érzem szükségét,hogy 160 fölött menyjek,mert pokoli sokba kerül a bírság,és a tetves sok hülye miatt sem túl biztonságos már a száguldozás.A különböző nem humanoid vadállatokról nem is beszélve.A lényeg,hogy ilyen tempóval,amit azért vehemens előzések,és városi forgalom is megfűszerez,a vegyes fogyasztása az A5-nek még sosem haladta meg a 7.5 litert 100 km-en.3000 ccm,280 LE,quattro,245-ös gumik és több mint 1600 kg.
Valamit tudnak odaát.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Egy haveromhoz,mert a márkaszervíz egy lehúzás
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 39000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 39000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 6 citd | Következő autója? | Audi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
