A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A5 (2007)

A5 3.0 tdi 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Kibernetikus organizmus (vagy orgazmus?)

Szöveges ítélet

2007 októberében vettem az autót,de Hollandiából hozattam be,mert az itthoni márkaképviseletek abban a kényszerképzetben vannak,hogy ők szarták a spanyolviaszt.Vadi újonnan,szervízkönyvvel és 2.2 millával olcsóbban,mint ahogy ezt a felszereltséget itthon árulták.Nem is igazán értem,mert azt gondolnám,hogy a magyar kereskedők árulják az autókat,nem szívességet tesznek nekem,ha veszek egyet tőlük.Itthon alig bírtam kicsikarni 1 milla kedvezményt is,mivel kp-ban fizettem volna,és úgy nem keresik szarrá magukat a lízingdíjból kapott jutalékukkal.Mellékesen mondom,hogy a minap vettem egy Kia Sorentót 1.8 milliós kedvezménnyel.Persze-persze,gazdasági válság van,de ez egy fele árú autó,mint az Audi.A lényeg:az itthoni képviselet mehet a pi...ba!Visszatérve az A5-öshöz,maximálisan meg vagyok vele elégedve.39000 km-t hajtottam bele,ami persze nem sok,de eleddig hiba nélkül funkcionált.Egy Mazda 6-ból ültem át ebbe a verdába,és hiába volt csodálatos autó a mazda,az A5-ben azért kicsorbul a japánok szamurájkardja.Oké,nem azonos kaliber a két autó.
Sajnos a japánok nem fitogtatják magukat a 2500 ccm plusszos kategóriában,meg az állandó összkerékhajtásban.Tisztelet a kivételnek.Szóval,akinek netán unalmassá válik egy idő után a 240 lovacska,és az 500 Nm,annak ajánlom,hogy tuningolja meg kissé a mocit,és orgazmushoz közeli élményekben lesz része.A közel 300 lóerő,a süvítő turbó,az elképesztő útfekvés,tapadás és fékerő a gyengébb idegzetű utasoknak csak paírzacskóval a kézben ajánlott.A legjobb,ha előtte megbeszéli az orvosával,gyógyszerészével.
Az ülések kényelmesek,oldaltartásuk tökéletes,1600 km után se fingatta ki a derekamat.Nyugodt autózásra is maximális,már 1200-as fordulattól intenzíven húz,2000-nél nyugodtan felkapcsolhat az ember.Én országúton 130 körül járok,és autópályán is ritkán érzem szükségét,hogy 160 fölött menyjek,mert pokoli sokba kerül a bírság,és a tetves sok hülye miatt sem túl biztonságos már a száguldozás.A különböző nem humanoid vadállatokról nem is beszélve.A lényeg,hogy ilyen tempóval,amit azért vehemens előzések,és városi forgalom is megfűszerez,a vegyes fogyasztása az A5-nek még sosem haladta meg a 7.5 litert 100 km-en.3000 ccm,280 LE,quattro,245-ös gumik és több mint 1600 kg.
Valamit tudnak odaát.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Egy haveromhoz,mert a márkaszervíz egy lehúzás

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 39000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 39000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 6 citd Következő autója? Audi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A5 2007 (2007)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)