A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A5 (2007)

A5 2.7 TDI DPF Multitronic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elegáns sportkocsi, gyönyörű kupé

Szöveges ítélet

Ez az autó szinte tökéletes. A váltó mindig tudja mit akarok. De karba kell tartani.Nem elég megvenni tudni, a szervizeket el kell végezni rajta, főleg a váltón az olajcsere, és akkor semmi baj nem lesz. Lehet hogy nekem szerencsém volt, de 199 000 km hibamentesen és csak szakszervizben volt elottem is szervizelve így látnák, ha lett volna bármi hibája, de semmi. A váltóolajcsere drága :60 000 Ft. Én biztos ami biztos ezt megcsináltam mikor megvettem, pedig le akartak beszelni róla, hisz a Bonni Audi írta h megcsinalták 120 nál. A váltóról annyit, hogy fokozatmentes "8 sebesseges", mindig a gazpedal kezelésének megfelelőenn viszi a kocsit. Ha ideégesen nyomom ugrik (és nem kell padlozni, eleg gyorsabban megnyomni), ha nem akkor finoman megy. Én féltem a váltom így nem gyilkolom, mert ha elromlik az drága és csak a szakszerviz javítja ezt a típust. De ezidáig hibamentes. De ehhez kellett biztos, hogy nem nyomtam neki soha, amig be nem melegedett és hogy 90 szazalekban autópályán használtam. Sport fokozatba és "manuálisban" brutalisan megy a majd 200 ló. De ritkán volt ezekre szukség. A manuálisat nem is értem minek, biztos csak a trend. A visszagurulás gátlóval együtt lejtőn is szuper.

200-as tempót (német pályán) meg sem érzi. 160 nál 8,0-8.5 a fogyasztása.
S line az autó, nagy gyári 19-es kerekekkel, nem a magyar útakra termett, max a pályára, mert elég jó nálunk is.

S most a negatívum. A kupé szép, de nehéz eladni sajnos, mert kétajtós. Én már 3 hónapja hirdetem. Lehet tavasszal vesznek inkább ilyet. Az autó kivül-belül hibátlan, de itthon félnek a 200e km-től -annyi van benne-. Pedig szerviz könyv, számlák kilométeróra állás megjelöléssel, 180 ezres nagyszerviz megvan. Mind mind a Porsche Pestben elvégezve: nem éppen olcsón. A nepper megvenné és visszatekerné 130e-re, mert simán hihető, hiszen egy kopás nincs benne belül, de ne veszi meg, mert lekérdezhető az előélet, mivel szakszervizben szervizeltettem, így nem tud tekergetni.

A magánszemély meg megveszi a tisztázatlan előéletű németből behozott visszatekertet, mer a lelke akkor nyugodt, ha 130 van az órában. Tehát megérte szakszervizbe vinni? Max. csak a magam megnyugtatására. Másért nem. Egyszer gondoltam rá, hogy máshova viszem, és mikor mondta h szerez valahonnan szerszámokat, hozzá elhoztam azonnal. A szakszervizben legalabb nem ulnek bele piszkos ruhaba letakaras nélkül - még a kormányt is benejlonozzák-, nem fogdozzák össze olajos kézzel; és értenek hozzá, tudom sokan utaljak a szakszervizt, de nekem bejott, még le is mostán mikor végeztek. Igaz az árba belefér. :)

Törést Hál'Istennek eddig megusztam, csak a hátso lokhárítónak csapodott egy vastábla az erős szélben. Azt lefújattam, és olyan mint az uj, és az muanyag így nem mérhető, meg hát nem hiszem hogy ez elálló ok lenne, el is szoktam mondani.

Olajcsere 20 ezrenként -könyv harmincat ír, de én abban nem hiszek-: 100e Ft,Nagyszerviz 180 ezrenként: 290e Ft gyári alkatrészekkel, váltóolajcsere 60 ezrenként, 60e Ft: tehát 1 km 1 Ft a váltót tekintve.

Részecskeszűrőt mai napig nem kellett cserélni, és fékbetétet sem, pedig ellenőrzik minden szerviz alkalmával és rá is kérdezek mindig a fékre, és a rendszer is jelezné ha gond lenne. Ez is talán az autópályázás miatt van.

Végezetül ez egy gyönyörű autó, mindenki megnézi, és 10 év múlva is az lesz, az egyik legszebb kupé a piacon. Csak az S-line-t javaslom, az a szép. Remélem segítettem az írásommal. Sajnos a magyarok logikusan vesznek autót, kevés egyéniség van, abban a korosztályban, akik ezt a kocsit meg tudják fizetni (majd 5 Misi), így sajnos a kétajtós eladása nehéz. De a lényeg, hogy engem boldoggá tett, az eladás oka, családibb autó kell, legalább 4 ajtóval :) De talán az egyik olvasó beleszeret :) Az ékezetekért, bocsi de nem magyar a billentyűzet kiosztásom, és ha néha nem írtam a sötétbe, az nem azért van mert nem tudok írni.

Megpróbálom ide belinkelni a hirdetést,nem tudom engedi -e?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a5/audi_a5_2.7_tdi_dpf_s-line_hiv._sz.konyv._tor.ment-8216667



Zoli.

Hibalista

- Hibátlan

Ide hordtam szervizbe

Porsche Pest (csak ide)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2009
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Audi A4 2.0 TDI DPF Multitronic Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A5 2007 (2007)

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)