A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2012)

A4 Avant 1.8 TFSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szürke rakéta

Szöveges ítélet

1.8 TFSI Avant, 170 ló, CJEB.

Három és fél évesen került hozzám, 90 szívó ló után igazi rakétának érződött – de az erő olyan, mint a drog, hamar megszokod, aztán egyre erősebb kell. De egyelőre még nem tartunk ott. Tehát van lovacska elegendő, dimbes-dombos vidéken sem okoz gondot egy-egy előzés. Egy kis trükközéssel a 2-3 másodperces turbólyuktól is meg lehet szabadulni – annyi a titka, hogy előzéskor időben vissza kell kapcsolni, hogy az út szabaddá válásakor már meglegyen a 3 ezres fordulat. A kormányzás picit “nyúlós”, a standard futóművel és ballonos gumikkal azért érződik az az 1700 kiló körüli tömeg - ha ez fontos szempont, érdemes ragaszkodni az S-Line futóműhöz. Én kihagytam, mert az itteni utakhoz még így is túlságosan alacsony.

Tehát egy dinamikus, de nagyon csendes és megfelelően tágas kombiról van szó. A beltér minősége elsőrangú, 8 évesen sem kopog vagy zörög – egyedül a vezetőülés oldala kopott meg kissé. A felszereltsége nagyon “érdekes”, egykori tulajdonosa fontosnak tartotta az 1500 eurós panorámatetőt (tényleg nem rossz!), de MP3 lejátszó, MMI, bőrözött kormány már nem jutott bele. Gond egy szál sem, szerencsére nem vagyok extra-fetisiszta, de néha hiányzik az az MP3 - egy Audiból, 2012-ben... de mindegy, legalább megszereztem kevés, valós kilométerrel, felfogható áron.

Viszonylag keveset használom, leginkább hosszabb utakra. Sok meglepetést nem tartogatott az elmúlt 52 ezer kilométerben. Olajfogyasztás minimális (az is inkább erőltetett pályás menetben meg városban, országúton és pályán 130-nál semmi), ez már kettős befecskendezésű, kokszosodás egyelőre nem tapasztalható. 10 ezrenként új olajat és szűrőket kap.
Soha rosszabb autót!

Hibalista

- Féktárcsa+betétek egyszer, a kopó-fogyókon kívül: - klíma nyomáskapcsoló - első kerékcsapágyak - vízpumpa tömítés

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Logan Következő autója? A4 Allroad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2012

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)