A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2012)

A4 B8 FL 2.0 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Minőség élharcosa

Szöveges ítélet

Kedves Olvasó!

Jómagam 8 éve használok Audi A4 B8-at. Először egy 2008-as, 2.0 diesel, 143 LE-s autót használtam 4 évig. 150.000 km-el került hozzám, 100 ezer km-t tettem bele. Kisebb gondokat leszámítva elégedett voltam vele, sosem hagyott cserben.

Jelenleg egy 2013-as 143 LE, diesel, facelift-et használok. 125.000 km van benne.
Kívülről már egy kissé elfáradt a forma az új modellekhez képest, de az átlag autóknál még mindig szebb. A 2.0 diesel motor megbízható, kiforrott, a konszern legjobbja. Kormányzásra jól reagál a sportos vezetésnél is. Futóműve szépen csillapítja az út egyenetlenségeit, de ha kell jól támaszt gyorsabb tempónál kanyarokban. Már 5-6 éves korukban számítani kell futóműalkatrész cserékre. A fékek jól vannak méretezve, de taposni kell, hogy fogjon. Váltója pontosan kapcsolható, de mindkét autómban időnként akadt a kettes fokozat. A multimédia jól használható, de eljárt felette az idő, a zene közepesen szépen szól benne. Átlagfogyasztás 6 liter.
Belterén nehéz kifogást találni. A jó minőségű anyagok „szépen” öregszenek. Nincs idegesítő nyekergő hang. Jól megtervezett ergonómia jellemzi mindenhol.
Főleg hosszabb utakra használom, a sors fintora, hogy ennél a modellnél is jelen van az autópályás rezonancia.
Szerintem reális áron fentartható autó, kevés meglepetéssel.
Az is elképzelhető, hogy a következő autóm is A4-es lesz.

Ha további informűcióra lenne szüksége, remek facebook csoport a "Audi A4 B8 Hungary".

Hibalista

- Extra hibalista: - • gyújtáskapcsoló: 40 ezer Ft; - • EGR szelep holtpont állítás: 20 ezer Ft; - • soha meg nem oldódó autópályás rezonancia: 50-100 ezer Ft. - Kopó alkatrészek árai: - • kis szerviz (olaj, olajszűrő, levegőszűrő): 25 ezer Ft; - • fékbetétpár: 15 ezer Ft; - • vezérlés: 100 ezer Ft.

Ide hordtam szervizbe

Procar márkaszervíz Székesfehérvár

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 88000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? A4 Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2012

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)