A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2012)

A4 Avant 1,8 TFSI 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Megkapó tekintet

Szöveges ítélet

2012. júniusi az autó, már a ráncfelvarrás utáni A4-es szériából való. Novemberben vettük, 0 km-rel, importőrtől. Igazából egy automata váltós, dízel Superb kombit szerettünk volna, de aztán megláttuk, és hiába volt manuális, benzines, beleszerettünk ...

Belül minden visszafogott, elegáns, amolyan igazi németes. Rettentő kényelmes az autó, 1000 km-es utazás után sem éreztem magam elnyűttnek. A műszerfal és a kezelőszervek pirosan vannak megvilágítva, ettől a vezetés hangulata - főleg éjjel - fantasztikus. A kormány kényelmes, a kartámaszok szintén, a vezetőnek igazán jó dolga van. Van pár furcsaság is, például a multimédia vezérlése elsőre szokatlan, illetve nem értem, miért nincs világítás a kesztyűtartóban; ezeket leszámítva minden szuper elöl. Mögöttünk két gyerekülés van, elöl kényelmesen ülünk, és minimális rugdosódással megússzák az ülések. Hátul 3 normál méretű ember kényelmesen elfér, mi még ilyen felállással (gyerekülések, ugye) is tudtunk szállítani hosszabb-rövidebb távon 5. embert. Persze nem egy Superb, sőt, még az Octavia is nagyobb.

Kívülről, főleg elölről még most is szoktam nézegetni az autót, nehezen telek be vele. Nagyon jól néz ki az új ledes lámpa, ez remélem a képen is átjön. Ha választhattam volna színt, fekete lett volna, de szerintem ezzel az ezüstszürkével is szép az autó.

No, akkor jöjjön a motor és társai. 1,8 TFSI, 170 lóerő, 6 fokozatú manuális váltóval. Nagyon jól gyorsul, persze ehhez kell nyomni neki rendesen, hogy bekapcsoljon a turbó, akkor viszont nagyon megy. Elsősorban országúton és autópályán használjuk, így a fogyasztás 7 liter körül alakul. Városban, sok dugóval simán felmegy 8-9 literre, ilyenkor a start-stop sem tud sokat spórolni. Hosszabb utakon, 160-180 körül (természetesen Németországban) 8 liter körüli átlagfogyasztással tudtunk menni. Nagyon óvatosan, dugó nélkül, 80-120-as tempóval sikerül 6 liter közeli fogyasztást is elérni, ilyenkor persze egyszer sem sípol a turbó. Az autónk elsőkerék-meghajtású, ebből főleg télen adódtak gondok, amikor még új téli gumival is voltak csúszkálások, elsősorban (erős) emelkedőkön. Ezt leszámítva menet közben tökéletes.

Összességében egy igazi német autó, kényelmes, visszafogottan szép, megbízható, elegáns. Kisebb gyerekekkel tökéletes családi kocsi. Nagyon szeretjük!

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fabia (2002) Következő autója? A6 Avant quattro
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2012

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)