A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2008-2012)

A4 S4 3.0 TFSI  

Az ítélet értékelése
2,1(10 db)

S4 - 2009 baklövése?

Szöveges ítélet

Nem tudom kinek gyártják ezt az autót. Tényleg nem tudom. Egyszerűen nem értem a célját, a filozófiáját. Egyáltalán nem sportautó, inkább egy gyors túraautó, és szerintem fölösleges ilyet gyártani. Gyorsnak gyors, de szinte semmi élmény. Inkább idegesítő a többi autó lassúsága, minthogy örömödet lelnéd a vezetésben. Futómű sem nyújt semmi örömöt. Fényévekre van egy Imprezától. A drive select kerülendő. A gáz vagy lerántja a fejed, vagy a nulla gázreakció a másik szintén idegesítő változat. Rossz az egész úgy ahogy van. Amúgy is rángat a 7 sebességes automata váltó iszonyatosan, inkább egy japán CVT-s ezek után. A kormány dynamic módban alapvetően jó lenne, de fárasztó egy idő után, a sok elektromos kütyütől nagyon érezni, hogy nem valódi, hanem szoftveres az egész.

Fura ez a kompresszoros motor is, én egyszerűen nem éreztem a gyorsulát. Pedig 5.3 alatt van százon a gyári adat szerint. Nincs gyorsulási élmény, az a katapult-élmény, mint a Subarunál, mert egyszerűen "felrántja" az embert a magasabb sebességbe, inkább teleportál mint gyorsul.

Most ezt nem azért mondom, mert sok volt vele a gond, de tényleg nem kéne ilyet árulni. Ki kellene hagyni az idióta S-osztályt, kiegyensúlyozatlan az egész, nincs benne harmónia, lehetne már helyette az új RS, abban biztos nem csalódik az ember. Mire vár az Audi az RS4-el?

Hibalista

- 1. Úgy kezdődött, hogy 1 azaz egy hetes korában lefagyott a Drive Select, és a Balcsiról "komfort" módban kellett hazajönnöm. Ez azt jelenti, hogy nulla gázreakció, és ingabinga puha futómű. Gyakorlatilag ez terepmód. Egy 333 lóerős sportautóval. Szóval biztos nem bírta a 28 fokos meleget az érzékeny kompjúter. - 2. Egy hónapos korában elkezdte kidobálni a hátramenetet. Pl. félreáltam az út mellé mert a gyerek rosszul volt, de nem tudtam visszamenni csak tolatva. Csakhát nem tudtam tolatni, előre meg kerítés/erdő. Ilyenkor megijedsz, auto leállít, bezár, kinyit, lám megjavult. Ugyanez forgalmas parkolóból kitolatva ill. hát így nem kitolatva kellemetlenebb szituációt szül (mikor 3-4 autó csak rád vár). Többször előfordult. Szoftverfrissítés kellett neki csak (állítólag). - 3. Motorbaktartó alkatrész meghibásodása. Valami történt vele. Anyagfáradás talán, az sem tudom pontosan milyen alkatrész volt ez. A következő immár fatális meghibásodás is gyanúm szerint ennek volt köszönhető. Nem vagyok túl jól informált - lehet hogy ez a szerviz(ek)hibája. - 4. Furcsa futómű tevékenység - külön életet kezdett el élni a bal első futómű - gyanús, érthetetlen viselkedés és hang kiséretében. Főleg ki-és beparkoláskor jelentkezett. Állítólag szoftveres probléma volt. Ennek ellénre kicserélték (állítólag) majdnem a teljes jobb- és bal futóművet, amíg erre rá nem jöttek, fura módon kb. Karácsony előtt 3 nappal. - 5. Itt a hab a tortán! Hűtővíz pumpa meghibásodás - felrobbant és pillanatok alatt elment az összes hűtőfolyadék - tréler vitte el a drága négy hónapos autót az út mellől sokak csodálatára. Mondom, 4 hónapos volt az autó.

Ide hordtam szervizbe

Két budapest szervíz egyszerre, egyik a pesti, a másik a budai oldalon... Osztályzásom úgy jön ki, hogy 1+1 = 2 Mert 4 hét alatt sikerült de csak állítólag megjavítani a láthatatlan futóműhibát. Minden alkatrészre egy hetet kellett várni. Kivéve az ablakmosó folyadékot.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2009
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Subaru Impreza WRX 2005-ös modell Következő autója? Lexus
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2008 (2008)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)