A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2008-2012)

A4 2.0 TDI 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

Még feljavulhat...

Szöveges ítélet

December közepén kaptam meg az autót. Igyekeztem klasszikus összeállításban rendelni, amihez hagyományos első armatúrákat rendeltem. (Fekete külső, karamel belső, fabetét stb.) Mivel nálunk elég ritka a xenon nélküli első világítótest, ezért segítségül elmondom, hogy ebben a típusban a LED-sor és az egy fényforrás helyett oldalanként két "kocka"-lámpa helyezkedik el, és alattunk nem LED-sorral, hanem halogen izzókkal kiépített világító csík látható nappali világítás esetén. Először egy kicsit zavart, hogy a típus jellemzőjeként említett világítással nem rendelkezik az autó, de mára nemcsak hogy megszoktam, hanem jobban tetszik a giccsesnek ható másik típusnál. (Azt nem is mondom hogy manapság az ötletet lemásolva milyen autókat szerelnek fel hasonlónak tűnő förmedvényekkel...)
Az első 3000 km-en igyekeztem nem hajszolni az autót, de már alig vártam az első németországi utam, ahol elemében is megismerkedhetek vele: múlt héten elmentem egy közel 2000 km-es útra, amiről vegyes érzelmekkel értem haza. Az autó jól teljesített, de nagyon lomhának mutatkozott, amellett végsebességre is többet vártam tőle. Bízom benne hogy ezen mutatói még javulnak.
Számszerűsítve: 216 - 218 km/h-nál többet tartós szakaszon nem igazán lehet vele tartani. Másik tulajdonsága egy PBTDI motorral szemben hogy 180 fölött lassan gyorsul. Ezt megelőző autóm ennél sokkal jobb menettulajdonságokkal rendelkezett, igaz Pumpendüse motorral.
Egyébként az autó csendes, egy kicsit a külső méreteihez képest szűkös (valószínűleg a sportosabb jelleg volt tervezésnél a hangsúlyosabb), ennek ellenére kényelmesnek mondható.
Két negatív dolgot viszont meg kell jegyeznem: az ajtókárpiton kialakított könyöklő kemény, ami pár órás vezetés után már alaposan nyomja az ember kezét. Másik - amit igazán nem értek - lassú hátra gurulásból egyesbe kapcsolva az előremenet egy futóműtől érkező fémes kattanással kezdődik. Még nem tudom az okát, de bízom benne hogy a szervíz kideríti.
Még két apróság: az ablakspriccelő minősége kritikán aluli - ennél sokkal olcsóbb autóba is különbet építenek, és a sebváltó elképesztő módon "szögletes" és akad - egyszerűen még nem találom azt a váltási módot, ahol a váltó vajszerűen a kapcsolható. Egy jóval korábbi autómra (VW Bora) emlékeztet.
Hát első tapasztalatokról ennyit.

Hibalista

- eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Vörös Szervíz Kft, Szombathely

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? új Octavia Következő autója? még nem tudom, talán BMW
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2008 (2008)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)