Masodik szerelmem
Szöveges ítélet
Az Auto 7 eves korabann került hozzam 165e km-es futasteljesitmennyel. Mar egy eve kerestem öt. Minden lefekves elött fel oran at bamultam a neten a kinalatot. Több tärsät is elöben megneztem, kiprobaltam, es annak ellenere hogy a többiben kevesebb Kilometer Volt mindenkeppen erre az autora esett a valasztasom. Es hogy miert? Legfökeppen a leinformalhato multja miatt. 2 tulajdonosa Volt. Komplett kuplung es kettöstömegü lendkerek cseren esett at. Tudtam jol hogy a vezerles csere räm marad, de ezt belealkudtuk az ärba.
Es most a külsösegek: kivül belül s line felszereltseg, alcatara bör karpit, Multi Sport börkormany, bang olufsen hifi 12 hangszoroval, Sport futomü, 18-as gyari s line felnik, Xenon, led nappali menetfeny, GPS, gyari telefonkihangosito, mp3 lejatszo, üllesfütes, PDD park radar, panorama tetö, esöerzekelös ablaktörlök es meg sorolhatnam. Reszemröl tenyleg semmi nem hianyzik belöle!
Menetközben: mivel mar mondtam hogy imadom az autom, sose indulok el elömelegites nelkül, hosszabb tav utan pedig hagyom kicsit lehülni üresben a Motor jaratasaval. Üzemi hömersekletet gyorsan eleri, es palyan 130-as temponal a fogyasztas nagyon szepen be is all 5-5.5 literre. Elözeskör nem kell felnem töle, van benne akkora nyomatek hogy akar meg 6.bol se kellene visszakapcsolnom. Autopalyan erzi igazan jol magat. Varosban, araszolassal a fogyasztas szepen felugrik 8-9 literre es termeszetesen teljesen kihasznalhatatlan az Auto teljesitmenye a lampatol lampaig valo haladasban...
Ülesei nagyon kenyelmesek, többször jarunk az autoval 1000km-es tavokat, es nem okoz gondot akar egy huzamban is levezetni. Amugy autopalyan 1 tankkal kb 1050 km-ert tud megtenni. Tudom ez közhely de a futomüve nem a Magyar utakra van tervezve. Szerencsere csak par napot szoktunk Magyarorszagon tölteni, de ez mindig csak bosszusagot okoz.. a katyukat kerülgetni... Belül az nem rezeg/zizeg/csörög semmi. Felhuzott ablakoknal pedig meg a diesel kerreges Sem hallatszik be az utasterbe. Összegzeskent: draga Auto, draga fenttartasi költsegekkel, amiert preztist, kenyelmet es minöseket kap az ember. Döntse el mindenki hogy megeri e neki
Hibalista
- Utasoldali ajtot nem nyitja a központi zar, kizarolag belülröl tudom nyitni. Ez eleg hülyen nez ki egy premium kategorias autonal... 2-3 havonta Kapok egy hibaüzenetet hogy a közepsö feklampa nem eg, aztan a következö inditasnal nem jön elö... A kipufogo dob erintkezik az alvaz egy pontjaval vagy egy felfügesztessel es idegesitöen halk de zörgö hangot ad.
Ide hordtam szervizbe
180 ezres nagyszervizt a debreceni Skoda autonal vegeztük el. Teljes vezerles csere (vizpuma, feszitö görgök) ekszij, olaj, szürök stb. 220e-nel allt meg a szamla. Elmeletileg longlife szerviz intervallumban raernek 30 ezrenkent csereltetni az olajat, de en ebben öszinten nem hiszek. En maradok a jol bevallt 10 max 15 Ezer km-kent. Egyreszt nem tudom elhinni hogy barmilyen csucs minösegü olaj viszkozitasa 15 Ezer km utan hasonso minöseget nyujt mint "ujkoraban" masreszröl pedig Automat tekintem masodik szerelmemnek es sose sporolnek egy olajcseren...
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 165000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | GOLF IV 1,6 | Következő autója? | A4 avant a pulyäk miatt kell a hely |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
