Négykarikás Négykerekes
Szöveges ítélet
Bővült a család így hát kellett egy kombi, de a sebességről és a gyorsulásról nem akartam lemondani. Így került a képbe Ő. A4 3,0 TDI V6 Quattro 7 fokozatú automatával. A motor rendkívül nyomatékos és megbízható, rendesen az ülésbe tudja passzírozni az embert, ennek ellenére a fogyasztás elég baráti (vegyes max 11.5 de ott már tényleg tempóztam). S-Line kívül belül, 18" kerekek, sport ülés, spoiler, feliratok stb... Az automata nagyon jó, nem rángat, észrevétlenül vált, rendesen végzi a dolgát, előzéskor se kell sport fokozatba rakni. Első néhány napban viszont furcsa volt hogy a kuplung kinyomáshoz hozzászokva vígan kinyomtam a bal lábam ahogy tudtam, csak ugye kuplung helyett a féket találtam, így elég jó fékutakat produkáltam a többi közlekedő meglepetésére de szerencsére nem lett baj belőle... :) Nagyon kényelmes bár a sport futómű egy hosszabb magyar utazás során elég kemény, de az alpokban hibátlan, ahogy a Quattro összkerék is, ami hóban se hagy cserben. MMI picit lassú, főleg a navi, de a hangrendszer nagyon jól szól. 4 év után még ma is gyönyörűnek találom ill. még mindig utána fordulnak az utcán. Alkatrész van hozzá, normál áron de a kopó dolgokon kívül mást még nem kellett cserélni.
Hibalista
- Még csak a kopó alaktrészek
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Impreza | Következő autója? | 535XD |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
