Sportos Kombi, 200+ lóerő
Szöveges ítélet
Több mint két éve van nálam, külföldről hoztuk be 200.000 km-rel. Szervizkönyve megvan, végig vezetett. Az autóban minden elérhető extra bent van, kivéve a napfénytető! 3x S-Line, nagy navi, parkoló radar, bőr belső stb.
Ezeknél a 2.0 pd-knél a gyenge pont a olajpumpa! Elkopik a tengely és megszűnik az olajzás... Általában motorcsere! Pár ezer forintos tétel, érdemes 100e km-enként olajcserénél kicserélni. A legbiztosabb megoldás ha átalakítod az egész olajozást az 1.9-re és akkor örökélet!
Ha megkapja a megfelelő üzemanyagot és motorolajat 10e km-enként, akkor tapasztalatom szerint nincs vele semmi gond. (Az előző autóm is Audi volt, A3 1.9PDTdi quattro. Azzal se volt semmi gondom motorikusan.)
Liqui Moly 5w40, OMV premium diesel üzemanyag. Soha nem szabad lukoil, avia, auchan stb. kuton tankolni! Amennyivel a premium drágább annyival kevesebbet eszik, szebb a hangja, pucol mindent az üzemanyag rendszerben! Nem csak mondom, hidd el, munkám miatt tudom! (OMV, Shell, MOL csak)
A kötelező dolgokon kivül csak az első lengőkart kellett cserélnem. Kicsit már lötyögött mind két oldalt. Hátulja lesz a következő mutatvány.
Azon kivül persze költöttem rá, de nem azért mert kellett vagy elromlott valami.
Mondhatni csak az én "hülyeségem":
-állitható futómű (gewinde)
-19 colos kerekek
-DPF off
-EGR off
-nyitott rendszer
-CHIP
Így most az autó kb 205-210 lóerős a gyári 170ből.
Imádom! Quattro, úgyhogy a telet, havat imádjuk :) Nincs lehetetlen.
Fogyasztása ha nagyon figyelek akkor tudok 6l alatt!
De ez inkább a mindennapokban közelebb van a 7l hez. Computer szerint 6.8l!
Ha 8-10l lenne se érdekelne, mert valami eszméletlen mit ad és ne feledjük ez egy kombi! Ráadásul összkerekes.
Én csak szuperlatívuszokban tudok beszélni róla, imádom!
Megkap minden törődést és figyelmet az autó. Megvalósítottam mindent amit szerettem volna rajta, most úgy néz ki és úgy megy ahogy megálmodtam. (Le van ültetve, Rotiform kerekek, huhog minden gázelvételnél...)
Nem tervezek megválni tőle, ha esetleg mégis akkor csak audi, csak quattro, csak kombi. A4 vagy A6.
Hibalista
- Első lengőkar szett csere. 60e + munkadíj - Axiálcsuklók 10e
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | A3 1.9 PDTdi Quattro | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
