A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2004-2008)

A4 A4 avant 2.0 pd tdi 140 le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rossz multu, de torodesert cserebe nem hagy utszelen!

Szöveges ítélet

Hasznaltan vettem, sport bor kormany, borules, napfenyteto, automatavalto 7 fokozatu, programozhato, taviranyitos allofutes, nagy navigacio (2 db mp3 kartyaolvaso, dvd lejatszo, tv, 6-os cd tar), sok-sok legzsak, kanyarkoveto automata xenon, stb. Nos, lenyegeben megbizhato autonak tartom. Eddig meg nem hagyott az uton sehol, barmi baja is volt. 89.000 km-rel vettem. Kb.2 evig csak tankolni kellett. Semmi kulonos nem tortent. Majd egyszer megkergettem sport fokozatban, ami elore hozta a kettos tomegu lendkerek es kuplung tarcsa cserejet. Jelei: az auto inditasanal sebessegben probalja inditani. Na nem mindig, csak neha-neha. Menetkozben mindent jol csinal nincs vele gond. Kb.250.000ft. Erdemes minel hamarabb megcsinaltatni, mert megoli az oninditot. Akkumulatort is csereltem, mivel szerelo szerint az is okozhatja a lendkerek halalat. Valami elektromos tekercsekrol meselt, es azt mondta, ha gyenge az akkumulator beindulni beindul, de a tekercsek nem kapnak elegendo aramerosseget es besulnek. Igy lesz cseres. 5w-3o castrol olaj ment bele, de kb.15.000 km-enkent fel litert kellett utana onteni. Olajfolyas nem volt lathato. Ez igy ment egeszen 90.000 km-en keresztul. Mikor is lathatova valt a szelepfedel alatt szivarog joforman. Kapott egy uj tomitest, amit fel sem szamolt a szerviz, es Mobil 1 olajra valtottam. Azota semmi. Ez az olaj sokkal jobb szerintem. Csendesebb az auto, es a fogyasztas is picit lentebb ment, bar kapott egy BMC sportlegszurot is. Barmit tehetsz barmikor a fogyasztas nem megy 7 liter fole. Egy tankkal siman megyek 1.000 km-t. Mivel merges voltam a franco autora, ezert elvittem egy hetkoznapi szerelohoz a klimakompresszor csere miatt. Hiba volt ez is. Talan neki koszonheto, hogy utana generator hazat kellett cserelni ami 35.000 ft. Vagy vehettem volna uj generatort is joval tobbert. Persze lehuzott. Mondta kitakaritotta a szurot is. Amiert plusz penzt kert, kb.pont egy uj pollenszuro arat, A klima mukodott, csak zorgott picit a kompresszor. Ami kesobb azert mar hallhato volt. Nos, eltelt 130.000 km, es a hatso ablaktorlo onallo eletre kelt. Azaz, hogy hasznalat kozben egyszer csak megallt. Majd par nap mulva elindult es nem lehetett leallitani, csak ha levettem a gyujtast. Zarlatos lett, mert beazott. A hatso ajto belsejen szelvedomoso folyadek nyomokat talaltam. Nem tudom mi tortent, a hiba meg feltaras alatt van. Az allofutes egy nagyon jo dolog. Telen mielott munkaba indultam 30 perc alatt felmelegitette a motort majdnem uzemi hofokra, valamint az utasterben is jo meleg fogadott. A jegkapargatast meg meghagynam a szomszedoknak. :-) Igaz, kikellene takaritani, mert ujabban picit fustolog, mukodes kozben.
Lenyegeben ami tetszett bene, hogy biztonsagban ereztem magam benne. Telen-nyaron. Ho, jeg nem akadaly. Nem akadt el, s nem is igazan csuszkalt meg, csak ha okorkodni probaltam. Igaz, telen teli gumit hasznalok. S picit nagyobb meretet mint az atlag. 215/55 r16 Ha en beveszek egy kanyart 100 km/h-val az iven marad, utanam erkezo punto aki probalt nyomomban maradni, nos nem igazan sikerult neki, majdnem szalagkorlattal ismerkedett. :-) Pedig meg csak nem is quattro. Azt gondolom, hogyha valaki nem bantalmazza ezt az autot, es elhordja egy megbizhato szervizbe, ahol tenyleg kicserelik azt amit a szamlara irnak, es nem tescos olajat ontenek bele. Akkor nem lesz gond, sem meghibasodas. Szerettem ezt az autot, csak a bizonytalan multja miatt, okozott nemi koltseget. Igaz, en egy johiszemu ember vagyok, s nem autoszerelo a szakmam.

Hibalista

- kettos tomegu lendkerek es kuplung szerkezet, klima kompresszor, generatorhaz felfogato aluminium fule leszakadt(talan a szakszerutlen javitaskor tulfeszitettek a hosszbordas szijat), akkumulator, allofutes, szelepfedel tomites, hatso ablaktorlo motor

Ide hordtam szervizbe

www.debrecenauto.huKorrekt, preciz szerviz. Nem akarjak az embert lehuzni. Becsuletes, megbizhato munkat vegeznek. Remelem megtartjak ezt a cegpolitikat.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

www.franco.huHal'Istennek megszunt. Trehany banda, penz lehuzas. Olajcsere, es muszaki vizsgaztatas utan edesapam ment az automert. Haza jott az oregem egy koszos, retkes autoval. A szonyegen min.44-es orias fekete olajos labnyomok, aluminium berakas az ajton osszekarcolgatva, borules anyos oldalan megserulve. Lehorzsolva. Klimakompresszor csere lebeszelve 1 honappal a szervizeles napja elott. Lebeszelt napon megerkezem reggel 8-kor atadom az autot. Telnek az orak. Du.-n 3-kor felhivom szervizt, hogyan allnak a munkaval. Kiderul, hogy meg hozza sem nyultak az autohoz. Reggel mikor otthagytam elmondtak, legkesobb 15 orara kesz. Nos, meg telefonalni sem telefonaltak. Pedig azert volt az idopont foglalas, mert kulfoldre kellett utaznom. A klimakompresszor hibajarol annyit, hogy mukodott. De szerintuk volt egy kis zorgese, es azzal riogattak, hogy megszorul es beszakad a hosszbordas szij. Mivel kulfoldre jarok, egy ut min.900 km az emberben ott van a felsz. Ha csak Mo.-on belul hasznalnam az autot, nem erdekelne, hogy zorog. Bar szamomra nem volt hallhato igazan. Hiaba vettek le a szijat. Semmilyen karteritest nem voltak hajlandoak fizetni, mivel edesapam volt annyira naiv, hogy elhozta ugy az autot.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? tipo Következő autója? A6 avant 3.0 cd tdi vagy A1 2.0 cr tdi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)