quattro élmény
Szöveges ítélet
Hosszan keresgettem egy olyan autót ami télen, rossz útviszonyok között is használható, családnak, csomagoknak van hely, és jelent valami élvezetet a vezetése. Négykerék hajtású autót szerettem volna, ezzel a lehetőségek le is csökkentek. Végül is megszületett a döntés. A tulajdonos "motivált" volt, hogy eladja, az autó jó állapotú volt, egy tulajos, szervízkönyves. Elvittem bevizsgáltatni a márkaszervízbe, megállapították, hogy a futóműben csereérett jó néhány lengőkar meg szilent, összesen 500e ft a javítás(őrület). Elmondtam a tulajnak, hogy érdekel az autó, de mi a helyzet. Végül is megegyeztünk egy mindkettőnk számára elfogadható árban és megvettem. Ezután elvittem a futóműveshez akihez évek óta járunk, megbízunk benne. Ő megállapította, hogy a futómű teljesen jó állapotban van nem kell hozzányúlni. Ezután elvittem egy vw-audi szerelőhöz (Cseke-team) ahol szintén megerősítették, hogy a futómű tökéletes állapotban van. Ennyit a márkaszervízről. Leszervízelték az autót, nagyon sok mindent kicseréltettem rajta, hogy ne legyen a jövőben gond (vezérlés, olajszivattyú, gombák, lengéscsillapító, folyadékok...)
Aztán jött a feketeleves. Az autó amikor felmelegedett nehezen indult újra. Ezt gyakorlatilag 2 héttel a vásárlás után már produkálta, de akkor azt hittem, hogy a régi rablásgátló az. Nem az volt! Ahogy melegedett az idő egyre gyakrabban produkálta a hibát, gyakorlatilag folyamatosan.Javításról lejjebb írtam, nem ismétlem magam. Mióta megcsinálták teljesen jól működik!
Nagyon kellemes vezetni, kellőképpen jól megy a kis, turbós motor. Hóban könnyedén elboldogul, tökéletes a quattro hajtás.
A fogyasztása szerintem elfogadható, 7.5-8.5 liter között normál tempóban eljárok vele.
Van benne egy alap chiptuning (magic tuning) amive a teljesítmény 163 le-ről 190 Le környékére nőtt és a fogyasztást is optimalizálta. Eddig ezzel is elégedett vagyok, a gyorsuláson érezni az extra pacikat, a fogyasztás nem változott jelentősen.
Hibalista
- computer csere. valószínűleg már az előző tulaj is tudhatott róla, de valahogy elfelejtette közölni. a probléma az volt, hogy olyan hibát produkált amit nehéz volt beazonosítani. olyan hibakódot írt ami kizárt volt. több mint 8 hétig volt a szerelőnél, hogy tesztelje. rendesek voltak, kicseréltek minden jeladót aminek köze lehet hozzá, majd tesztelték. amikor kiderült, hogy nem az a hiba akkor visszatették az eredetit, így nem kellett ezeket megvenni. tipikusan a nehezen megtalálható, sok szarakodást igénylő hiba volt. azóta rendben van. javítási díj 185e. márkaszervízben valószínűleg a többszöröse és nem hiszem, hogy előbb megtalálták volna. Akikhez járok: Cseke team, értenek hozzá, rendesek, gyári alkatrészeket, anyagokat használnak és jóval olcsóbbak mint a márkaszervíz.
Ide hordtam szervizbe
Cseke team, értenek hozzá, rendesek, gyári alkatrészeket, anyagokat használnak és jóval olcsóbbak mint a márkaszervíz.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Audi márkaszervíz, Fáy utca.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 135000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | több autót is használok egy időben | Következő autója? | egyenlőre marad |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
