Morcos pofa, mégis jóságos
Szöveges ítélet
Sokáig gondolkodtam, hogy mire cseréljem le a Passatomat. Egy dolog volt biztos a 170 lóerős TDI motort szerettem volna és ahhoz kerestem kasznit. A Seat szóba sem jöhetett, szerintem borzasztóan gagyi belüről, az RS Skoda Octavián komolyan gondolkodtam, de nagyon kényelmetlen az ülése és a belseje is határeset. Az új Passat nem tetszett kivülről, valamit az indítás, az elektromos kézifék és az elektromechanikus kormányzás sem az én világom. Maradt az Audi, ami nem olcsó, de mivel az A4 kimenő modell nagy kedvezményt kaptam rá. Szerintem az autó csoda szép, Sline felszereltség, sportfutómű, ami kemény, de nagyon fekszi az utat. A kormányzás, futómű, váltó fékek sokkal jobb, mit a Passaté volt. A belseje igényes szép, zörgések nincsenek, bár néha az utasülés fejtámlája zizeg. Apró, de bosszantó hiba, hogyha a könyöktámasz le van hajtva, akkor a kéziféket nem lehet behúzni, illetve beleütközik a könyöktámaszba. A 170 lóerő nem rossz, de majd kicsit később kap majd egy MTM tuningot így 204 lóerő lesz. 2100 fordulat alatt nagyon lusta, utánna már jól húz. A HIFI szépen szól, nem lehet rá panasz. Az ülések keménytömésűek, de kényelmesek. Ilyen jó autóm még soha nem volt!!!
Na meg van a chiptuning, szuper lett, kb egy kategóriával jobban megy.
Hibalista
- A kipufogógázt visszaeresztő szelep, elég nehezen jött rá a szervíz, de most már jó a verda.
- A szervíz szónélkül kicserélte a fejtámlát, így a zizegés is megszünt.
-
- Azóta még kétszer romlott el rajta ez a szelep, ez már azért kicsit sok...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Passat 1.9TDI | Következő autója? | valamilyen Audi, RS4? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
