Méregzsák GT
Szöveges ítélet
Az autóban minden kérhető extra benne van, csak tetőablak és elülső radar nincs benne, ezen kívül minden.
Amikor megvettem, egyből nagyszervíz, minden folyadék csere és egy apró, de drága javítás: a haspáncél el volt repedve és lifegett, az új ára elég masszívan 100ezer környékén.
Minden tavasszal és ősszel átvizsgáltattam, nem kellett még fékbetéteket és csillapítókat sem cserélni... egyszerűen mesés.
Rendkívül egyben van az autó, a csomagtér rolót leszámítva nem nyöszörög benne semmi így 140ezer környékén sem.
A navigáció jó, de a dvd lemez hozzá elég drág (85ezer).
Imádom, hogy mindenről informál az autó, kellően sok érzékelő van benne, gyakorlatilag hülyebiztos.
Belül kényelmes, minden kézre áll, rommá lehet variálni az ülést ami sok 100 km után is kényelmes, nem fáraszt.
A feketeleves: S-line kivitel 18 colos kerekekkel, ezt el kell felejteni a hazai utakon, nagyon tud pattogni és sír a lelkem, amikor rossz minőségű úton megyek. Ha hosszabb utakon előre ki kell gondolni, hogy merre jobb az út minősége és arra kerülök inkább.
A fogyasztás átlagban 9 liter, ezesetben viszont ki kell jelenteni, hogy 3000ccm autómata váltóval ennyit eszik, kész. Cserébe felál a pöcök ha rálépek a gázra!:)
Ez egy kiváló túraautó, a világból kivinne!
Egyértelműen ki merem jelenteni, hogy amint a hazai utak minősége meg fog egyezni a nyugati országokéval, egyből újra veszek egy ugyanilyen fenevadat, bár már OT rendszámmal valszeg.
Hibalista
- Mióta nálam van csaka féklámpa kapcsoló romlott el (a tünet, hogy az ESP visszajelző felvillan pár kilóméter múlva és úgy is marad a leállításig) Előszőr azt hittem, hogy csak visszajelez és az ESP aktív, de a hóban később ki tudtam próbálni és nem volt az. A mutatvány 20000.- Ftba került, semmi komoly. - Rendszeresen kiégtek izzók és sokszór jelezte, hogy nem ég valamelyik még új izzóval sem, kiderült, hogy a foglalatokban elszálltak a vezetékek (hátul) és ezeket ekellett úra vezetékezni hozzávetőleg 10 perc alatt és 3000 Ftból megvolt. - Ennyi, egyszerüen nem volt több! :)
Ide hordtam szervizbe
Porsche GyőrTeljesen jók voltak, nem voltak olcsók, de mint márkaszervíz, szerintem normális árakkal dolgoztak. A megbeszéltek szerint történt minden, nem volt gubanc, tudom ajánlani.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Klipács és Tóth autószervíz KomáromGyorsak, pontosak, jó áron és korrekten teszik a dolgukat, bár mindegyik ilyen lenne!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Berlingo 1.9 D | Következő autója? | X-Trail |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
