Hazatérés...
Szöveges ítélet
Régen kerestem már ezt a típust.
Aránylag szép állapotú belsővel és külsővel vettem. Nagy valószínűséggel nem valós km-rel adták el. Múltjáról nem tudok semmit. Vétel előtt megnézettem ezért mentem bele.
2 hónap használat után az autópályán a turbó elment vadászni. 1 hónapig volt szervízben. Kemény kínokat éltem át, nagyon nem ezt vártam tőle.
Aztán rendbe szedték, azóta jó a kapcsolatunk.
Ilyen kategóriájú kocsim még nem volt, de 1.6 helyett 1.8 T -t akartam minden áron. A kocsin semmi feltűnő nincs. Csupán a szíve az ami különleges. (Bár ma már a turbós benzinesek nagyon terjednek, szóval most már nem annyira kuriózum.)
Nem gyilkolom, de élvezem. Amint elhagyom a várost, a fordulatszámláló és a km. óra "V" alakú látványa olyan, mintha álmaim nője tárné szét lábait. Ilyenkor egyfajta perverzió tölt el, hogy egy 1.8T Audiban nyomom.
Az autó nagyon elegáns, bár ma már nem brand new menő hatású. Nem single frame-es , de nekem a faceliftelt változat annyira sosem tetszett. Ezek a nyersebb, rajzolt élek és vonalak közelebb állnak hozzám.
A fogyasztása az új turbo felrakása óta (kötelező szervíznek is megfelelt) elfogadható. Sőtt, 90-120-as tempónál országúton volt hogy 5.8-as átlagot mutatott a computer. De egy városi dugóban ez 12 literre is felmehet. Szóval az átlag olyan 8,5 liter, ami egy 163 lóerős benzinestől nem is olyan rossz.
Szép karakteres gép, ami jól kifejezi a személyiségemet. Kora és a költségek ellenére szerintem sokáig fogom nyúzni.
Hibalista
- Turbó, égők
Ide hordtam szervizbe
Magán szervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 92 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | vagy Passat CC tetszik |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.3/10) |
