A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2004-2008)

A4 2.0 TFSI Quattro 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete szedános elegancia, 280 lóerővel

Szöveges ítélet

Gyárilag 200 lóerő, ezt egy egyszerű chiptuninggal felhúzták 279 lóerőre. Mindezt 9-10 literes átlagfogyasztás mellett tudja, a végesebesség 250km/h felett(pontosan nem tudom mennyi, mert 250-nél gyorsabban nem tudtam vele menni a forgalom miatt). 5 évesen, ennyiért nem találtam erősebb, kényelmesebb autót. Tudom, hogy van Subaru, Mitsubishi, sbt. de ezek egy A4-hez képest fapadosak és nem ülnék bennük 10-12 órát. Ezzel 1db. tankolással 1200km-ert levezettem és utána frissen szállok ki, ez a nem mindegy. Az sem mellékes, hogy 4kerék meghajtású, ami télen az Alpokban, Tátrában elég jól jön, amikor a hátsókeres BMW-ek 40-el szenvednek a szerpentínen...
Ami a szervízelést illeti: ha nem márkaszervízben szerelteti az ember, akkor egy Opelhez képest nem sokkal drágább. Egy olajcsere kijön 20 ezer forintból, egy komplett féktárcsa-fékbetét csere 120 ezer Ft. És ezek belső hűtésű, 320mm-es fékek... Mivel az USA-ban nagyon népszerű, bármilyen problémára 5 perc alatt lehet találni megoldást a külföldi fórumokon. Én a kupplungcserén és a klímakompresszoron kívül gyakorlatilag mindent magam csináltam, fórumok alapján, pedig nem vagyok autószerelő. A legjobb benne, hogy senki nem tudja ránézésre, hogy ez egy A4-es vagy egy A8-as, mert gyakorlatilag uigyanúgy néznek ki, csak ez fél méterrel rövidebb. Feketében elegáns és megy is ment az őrült, ha az kell. 4,4 méteres hosszával pont ez az a méret, aminél sem nagyobb, sem kisebb nem kellene ( 5 méteres garázsba nagyobb nem férne, kisebb pedig 4 embernek már kicsi lenne).

Hibalista

- Klímakompresszor - 150ezer Ft - Komfort elektronika modul - 130ezer Ft (kiment a belső világítás emiatt...) - 4 db. gyertya - 16 ezer Ft - Kuplung+kettős tömegű lendkerék - 300ezer felett - Vezérműszíjcsere - 120 Ezer Ft. - Féktárcsa, fékbetét - 120ezer Ft - Lengéscsillapítók- 100ezer Ft - Első, felső-alsó lengőkarok - ~100ezer Ft - Akkumulátor - 30 ezer Ft - 4 db. gumi - 120 ezer Ft - 215/55 R16 W - Szélvédőcsere - 40 ezer Ft

Ide hordtam szervizbe

Porsche Buda

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Doni Motors

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Astra Következő autója? S4 vagy A4 3.0 TFSI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)