Fekete szedános elegancia, 280 lóerővel
Szöveges ítélet
Gyárilag 200 lóerő, ezt egy egyszerű chiptuninggal felhúzták 279 lóerőre. Mindezt 9-10 literes átlagfogyasztás mellett tudja, a végesebesség 250km/h felett(pontosan nem tudom mennyi, mert 250-nél gyorsabban nem tudtam vele menni a forgalom miatt). 5 évesen, ennyiért nem találtam erősebb, kényelmesebb autót. Tudom, hogy van Subaru, Mitsubishi, sbt. de ezek egy A4-hez képest fapadosak és nem ülnék bennük 10-12 órát. Ezzel 1db. tankolással 1200km-ert levezettem és utána frissen szállok ki, ez a nem mindegy. Az sem mellékes, hogy 4kerék meghajtású, ami télen az Alpokban, Tátrában elég jól jön, amikor a hátsókeres BMW-ek 40-el szenvednek a szerpentínen...
Ami a szervízelést illeti: ha nem márkaszervízben szerelteti az ember, akkor egy Opelhez képest nem sokkal drágább. Egy olajcsere kijön 20 ezer forintból, egy komplett féktárcsa-fékbetét csere 120 ezer Ft. És ezek belső hűtésű, 320mm-es fékek... Mivel az USA-ban nagyon népszerű, bármilyen problémára 5 perc alatt lehet találni megoldást a külföldi fórumokon. Én a kupplungcserén és a klímakompresszoron kívül gyakorlatilag mindent magam csináltam, fórumok alapján, pedig nem vagyok autószerelő. A legjobb benne, hogy senki nem tudja ránézésre, hogy ez egy A4-es vagy egy A8-as, mert gyakorlatilag uigyanúgy néznek ki, csak ez fél méterrel rövidebb. Feketében elegáns és megy is ment az őrült, ha az kell. 4,4 méteres hosszával pont ez az a méret, aminél sem nagyobb, sem kisebb nem kellene ( 5 méteres garázsba nagyobb nem férne, kisebb pedig 4 embernek már kicsi lenne).
Hibalista
- Klímakompresszor - 150ezer Ft - Komfort elektronika modul - 130ezer Ft (kiment a belső világítás emiatt...) - 4 db. gyertya - 16 ezer Ft - Kuplung+kettős tömegű lendkerék - 300ezer felett - Vezérműszíjcsere - 120 Ezer Ft. - Féktárcsa, fékbetét - 120ezer Ft - Lengéscsillapítók- 100ezer Ft - Első, felső-alsó lengőkarok - ~100ezer Ft - Akkumulátor - 30 ezer Ft - 4 db. gumi - 120 ezer Ft - 215/55 R16 W - Szélvédőcsere - 40 ezer Ft
Ide hordtam szervizbe
Porsche Buda
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Doni Motors
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 12 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | S4 vagy A4 3.0 TFSI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
