A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2004-2008)

A4 1.9 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ezüst kocka

Szöveges ítélet

van egy ilyen 1.9-es olajkalyha, 133lovas ceges. en ritkabban hasznalom de azert hetente egyszer szoktam. a motor szokasos tdi alapjaraton kerreg, magasabb fordulaton mar kezd elfogadhato morgos hangot adni. a karakterisztikaja is megszokott tdi, 2000.2500 alatt meg van halva, aztan van egy rovid hatbarugas es megint halott. van akinek ez bejon nekem nem. egy tankolassal a "comjuter" szerint 1200 km teheto meg ami valoszinuleg igaz is lehet, nem tudom ennyit egy huzamban meg nem mentem vele. az olajat zabalja, nem veletlen, hogy csillapitott motorhazteto van hozza, mert annyit kell utantolteni :D. adott is a gyar egy flakon gratisz olajat atvetelkor, szep zacsiban es 8x modtak hogy "de meg kell nezni legalabb hetente az olajszintet". es tenyleg. a szervizperidous hosszu, az olaj a vege fele inkabb mar folyekony koromra hasonlit. ha en jarnek vele 6..8000-kent csereltetnem. igy nem is csoda ha behalnak a motorok 100.000km utan. a szerviz meg nagyon draga.

az auto ezustmetal, belul vajszinu, sportos jellegu kromcsikokkal. eleg budos egett bakelit szag van benne egy ev utan is. az ara valami 8.3milla volt, de csak elol van benne villanyablak, hatul tekeros. igaz oda nem is nagyon lehet beulni inkabb csak alibibol vannak a hatso ulesek, hogy azt modhassak ez nem a3 ez egy limuzin. az ulesek is tekerosek mint a regi skodaban.

a legkondas nem igazan tudja mindig, hogy mit is kellene csinalnia, menet kozben a lamellakat allandoan allitgatni kell, mert hol kifujja szemed, hogy megsulsz benne.

az uttartasa jo, bar konnyu leverni az aljat. 170..180-al szeret menni, nagy nehezen eleri a 220-at is(ora szerint) de az mar allatkinzas. 190 felett pedig elfogy a motor erje. talan nem artott volna bele egy 6. fokozat is es akkor 5.ben meg lenne tartalek.

megbizhatosag....

hat ez a resze eleg erdekes. vannak bosszato es ki nem javitott hibak az autoban. a taviranyitoja hol mukodik, hol nem, idonkent a radiobol mindenfele szirenazas jon. legutobb heviz fele szekesfeherverra kellett bemenni vele egy gyors szervizre, mert minden villogott benne, mint egy karacsonyfan. igazabol nem javitottak semmit csak toroltek a hibat. ez talan valamifele onhipnozis. nem vagyok rossz nem vagyok rossz es a vegen elhiszi az oto´ is.
egy jo tanacsot kaptam, ne alljak trafo melle mert a sugarzasa zavarja az auto erzekeny elektronikajat. ez mar nem birtam rohoges nelkul.

a masik nagyobb baj, a motor. ha 1-ben nem nagy gazzal indulok akkor leful es a motor felol jon egy nagy recsenenes. ilyenkor karacsonyfa a muszerfalon es ujrainditas, eges -> hulye audi-s meg vezetni se tud. nem tudjak vagy nem akarjak javiani, hiaba hordom a kotelezore talicskaval a penzt... van egy masik kisebb a3 is amit hasznalok neha az 100lovas 1.9 tdi nem 133-as mint ez, szoval az nem ful le akkor se ha 3. at rakok 1 helyett, a szerviz szerint pedig ez igy van jol.

szoval ennyi penzert ettol sokkal jobb autot lehet venni, ami radasul ezektol amuszaki hibaktol is mentes. ha pedig ilyen autot akakrok akkor a skoda haza tajan neznek szet es ott talan felebol megkapnam ugyanezt a muszaki tartalmat. talan ezert van, hogy az arat egyaltalan nem tartja, 8.3..9M-ert mar 1 eves a6 tdi3.0-at vehetnek, ami ugye 13M korul van ujonnan. persze ki tudja miert adtak el 1 evesen... biztosan nagyon meg voltak vele elegedve...

a nepek szemeben az audi statusz szimbolum, a benozni nagyon konnyen lehet vele. nem tudom mi az oka, a muszaki tartalma az biztos nem. talan a 4 karika az elejen es a hozza kapcsolodo ar. ha van akinek megeri ezert 2x-es arat fizetni az tegye meg. audi az udvarra tobbet nem jon ezt mar eldontottem. bmw esetleg, talan az meg nem kurvult el ennyire.

Hibalista

- az elejetol rossz: ha nem nagy gazzal indulok 1.ben akkor hajlamos amtoor egy toresszeru hang kisereteben lefullni.
-
- mindig szirenazik venne valami a szerviz a valat vonogatja.
-
- a hatso disz kromlec felpuposodott, szoval nem krom hanem krom szinu folia. igen aegy majd 9 millas auton.

Ide hordtam szervizbe

szombathely

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

vicha,

draga nem tartjak be a megbeszelt idoket

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? corolla Következő autója? talan bmw-t audinak csufolt skodat soha tobbe
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)