A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2004-2008)

A4 1.9 PD TDI 131 Le Avant 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az autó !!!!! De milyen áron ...

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem…
ha lehet valamit egyszerre szeretni és utálni, akkor ez az!
Ha valaki megkérdezi tőlem (a mai napig), hogy - Mi az autó ?- akkor én azt felelem, hogy AUDI !!!! Csupa nagybetűvel! De ennek, megvan az ára is, amely nem feltétlenül anyagilag, inkább idegileg nullázott le !
A világ egyik legnagyobb márkája. Olyanokat enged meg magának, a megbízhatóság terén hogy egy olasz vagy egy francia autó is megirigyelheti !!!!!

Használni maga a tökély. Ültem már egy pár autóba, de ezt nem lehet elmondani ezt érezni kell! Hozzátenném nem vagyok márka soviniszta, volt már Hondám – Opelom -Vw- Alfa- Renault-Fiat- Toyotám is, azokat is szerettem, a maguk módján és kategóriájukba jó kis autók mind!
De egy Audi maga a megtestesült összhang – biztonság – feeling – magabiztosság – hatalom – felsőbbrendűség! Szóval ne tudom jobban fokozni... Az autó !!!
Persze, ha működik rajta minden, ami kis túlzással: ritka pillanatok egyike.
Egy átlag embernek hihetetlen, de fillérek hozzá az alkatrészek nagyrésze , pl egy Toyotához-Renault-hoz képest az alkatrészek túlnyomó többsége olcsóbb. Ami persze érthető a Passat+Octavia+A4 egy kaptafára készülnek! Az alkatrészek cikkszáma is azonos.
De azokból kell mindig valamilyen. Mikor megvettem, már közeledett a 200.000km-hez, így érthető, hogy kell rá költögetni, de voltak bizonyos dolgok vele, ami egyszerűen nem fért a fejembe…. Az egyik típushibája ezeknek az autóknak, hogy a kb. 10-féle okból megtorpanhat! Volt nem egy nagyon meleg helyzetem, mikor 70-nél 100-nál 130-nál elkezdek gyorsítani (előzés), akkor kb. 2.700 és 3.200 –as fordulatt között megtorpan az autó és 70-nél nem megy többet! Ha nincs lélekjelenlétem és nem taposok a fékbe, aztán húzódok vissza az előzött busz mögé, akkor most én már nem írogatnék nektek!
Ezen hiba okai lehetnek : Légtömegmérő csere vagy tisztítása! ( légtömegmérő tisztító spray, kb 2.000-ként ajánlom) ! Rezonátor cső( ahogy a belső harmonika cső, egyre jobban repedezik, úgy egyre kisebb ford.számon megy el az ereje)! Vákuum csövek ! turbó nyomásszabályzó ! EGR szelep! A fékolaj tartály előtt lévő szenzor tisztítása vagy cseréje ( légtömegmérő tisztító spray, kb 2.000 km-ként ajánlom) ! A turbóban koksz lerakódásátó (ez lehet azért mert, túl sokat járatod alapjáraton (bemelegítésnél + fogalomban pirosnál ) , vagy ha autópályán küldöd neki és megállsz egy pihenőben, akkor túl hamar leállítod, kb. 40 és 60 másodperc között ajánlott a turbó visszahűtésére alapjáraton, több se jó!
Kb. ennyit tudok erről a hibájáról , 6 év és kb. 100.000 ft volt az amíg kitapasztaltam ezeket. Hogy miért írok 2 évvel többet? Mert előtte is A4 1.9 sima TDI-m volt és az ugyan ezeket a hülyeségeket csinálta!
Ez volt a fő ok, amiért eladtam ! ….ugyan évek múltán de ez volt!
Az újabb 2005 utáni 2000 cm3 –is CR-es motorokba már raknak turbó koksz égetőt, a motor engedi jobban felmelegíteni a vízhőfokot, ezzel párhuzamosan melegszik az olaj is és a turbóban lévő koksz+ olajsár távozik a rendszerből!
A másik amivel nagyon megszívtam, rögtön a vétel után 1 hónappal (miért ne?)
a klíma. Egy kicsit haloványan kezdte fújni a hideget , aztán abszolút nem!!!
Na …. Mi lehet a gond ?…. elindultam a rögös úton, ami májustól - szeptemberig tartott, és 110.000-ft –ba került .
1.lépés, irány a haver szervize , diagnosztika … „ Megvan .. nincs nagy gond vele csak a nyomásszabályzó szelep ment ki 20.000ft „ ó … mondom : Nem vészes , persze semmi köze nem volt hozzá…… mint később kiderült .
2.Maga a kompresszor csere : irány a bontó 50.000ft ( Hogy roh……on meg.. mondom, de legalább rendbe lesz! Az 1. klímakomp. Beszerelése( a passat-ét raktuk rá , mert az jobb; nem direkt hajtású) után 1 percel lefüstölt. Vissza a bontóba : Mondom nem jó cseréljék vissza, oké, vissza a szervizbe. A 2. klímakomp. kb. 5 perc után füstölt le ( Ó anyám ), megint vissza a bontóba, mondom megint : hogy mi van és akkor a bontós felhívja a figyelmemet, hogy kap-e rendesen áramot a kompresszor !!????
Na ezt mondva a környékünkön nagyon híres klíma-szakértőnek, egy közvetlen vezetéket lehúzott a klímáig.
Azóta sincs semmi baja, jéghideget fúj!
Ennyit a szakértelemről!!!!!!!!
Fék probléma : A 3. pumpálásnál felkeményedik. Az EGR szelep alatt van egy vákumcső, ami farsot szív és ez okozza ezt a jelenséget. A tövénél kétkomponensű ragasztóval ragasztottuk meg. Megoldotta a problémát.
Száz szónak is egy a vége : Egy nagyon jó autót vesz az, aki Audit vesz ! Ha nem is az alkatrész árak, hanem a szerelők hozzá nem értése fogja arra ösztönözni a gazdáját, hogy hosszabb – rövidebb ismeretség után megváljon tőle!

Hibalista

- KLÍMA: kompresszor-bontóból 50.000ft, a hozzá tartozó nyomásszabályó szelep 20.000ft, gáz fel-le... töltögetés 10.000ft. - Légtömegmérő: 25.000ft - Rezonátor cső : 3500ft - Lengőkarok: ilyen-olyan, kicsi 8.000ft - legnagyobb 16.000ft - Ilyen olyan kopó alkatrészek szilentek, egyébb futómű alk.-ek, fényszóró izzók, vákumcsövek, stb.

Ide hordtam szervizbe

Ide-oda (magánszervizekbe) . Négy év alatt annyi " okost-szakértőt" összejártam (nagy reményekkel), hogy már meg se tudnám számolni!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 1.9 tdi 110le Következő autója? japán vagy svéd
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)