A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2000-2005)

A4 B6 2.0 Benzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerthető utitársnő

Szöveges ítélet

Szeretem.
Első Audim és -bár az újakat nem ismerem- az anyaghasználata,az összeszerelése és szerelhetősége, ezáltal szerethetősége is igazolja nálam a sokat emlegetett "német minőséget". Németországba kerülve szükségem volt egy munkába (napi 17 km) és kéthetente hazajáró (2x500 km) autóra. Erre esett a családi választás és elmondhatom, hogy bár a kora miatt (18) jönnek elő hibák - nem bántam meg.
Merem mondani, hogy korához képest most is szép a formája.
Egy szeretetre méltó, bár szerencsére is fogható story, ami miatt mondható, hogy lelke van a gépnek: Mikor a generátor elromlott pont hazafelé tartottam, az akksi lemerült. Még pont egy lehajtóig elgurult velem (miközben minden villogott a műszerfalon és rángatás után leállt), így nem kellett a pályáról levitetni. Vettem a közelben egy akksit, beraktam és hazavitt vele (+250 km) töltés nélkül. Magyarban pedig kapott egy új (osztráknál jóval olcsóbb) generátort.
Kicsit csipeget az olajból (kb.0.5L/1200km), de a gyűrűcsere árán jóval több olajat vehetek, mint amennyit még elmegy.
A 2.0-ás benzinhez képest 7-7.5 literrel beéri. Az alapjárat ingadozott induláskor, de egy karburátortisztító spray és a szívótorok-könyök repedés javítása orvosolta. Kevés rozsda van rajt, a fényezés jól tart. Csomagtartó nagy,de sajnos a hátsó ülései nem dönthetők. Kényelmesek az ülések hosszabb távon is.
Egyenlőre marad velem, szeretem :)

Hibalista

- Generátor 75 ezer. - Légtömegmérő 9 ezer (utángyártott,de jó) - Gyújtótrafók + gyertyák kb.30 ezer - Karter és szívótorok csövek repedései - sk. javitva - Tetőkárpit - sk. javitva - Első lengőkar gumibakok repedezettek - folyamatban

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 265
Megbízhatóság (9) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Lacetti Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2000 (2002 - 2005)

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)