RS4.Egy legyőzhetetlen vadálat,és pénznyelő
Szöveges ítélet
Megvettem turbóhibásan,szervizkönyvében írták,hogy turbócserés volt 20000km ezelőtt. Furcsálltam is miért rossz megint. Tehát motor ki turbócsere ,egész Magyarországon ehhez a típushoz beszerezhetetlen volt a turbótengely, csak rendelésre kaptam volna 460.000ft/db(komplett turbót) . Ezért Németeknél vettem bele 2db újat.Szerelés tömítések stb. kb.1milla volt.(ekkor még nem én csináltam) Ezután mentem vele kb.1100km t aztán bekopogott a főtengely(olajpumpa) ez magyarázza,hogy előtte miért csak 20ezret bírtak a másik turbók. Kikaptuk a motort először.1napig tartott.(most már ki-be 6óra profi vagyok 6szor vettem ki)Főtengely csapágyak stb. kb.400.000volt Aki nem hiszi ehhez mennyibe kerül bár mi nézzen utána mielőtt vesz mert az első alkalommal infarktust fog kapni.Utángyártott nem létezik a kocsi 99% hoz.csak gyári!!! További 2000km. Váltó megszorult. 3000euró(8-900000ft.) itt már ideges voltam. Nem tudtam úgy menni a kocsival egy évig hogy 2 hetente valamit nem kellett volna cserélni. És minden hibához zsenik kellettek mert ilyen bonyolult elektronikai gecit még más nem csinált. Hozzáteszem haveromnak S4 e volt semmit nem kellett vele csinálni. Pesten van egy srácnak RS4 neki is hibátlan.Lekopogom lassan egy éve nem nyúltam hozzá :-) Most jó! És isten irgalmazzon annak aki versenyezni próbál mert eddig még nem verték meg UTCAI SZÉRIA AUTÓK. BMW e60 M5 160 ig csak kullog mögöttem.Meg van chippele 480 le. Aki bírja pénzel és idegekkel ,és imádja hogy(0-100 kmh 4.3mp)leesik a feje gyorsuláskor annak csak ajánlani tudom.Ja majdnem elfelejtettem a fék porsche carrera gt 380mm.fékekkel szereltettem fel. 6000euró Bár ez az én számlámra volt írható :-) De ez mellett még mindig imádom.Van egy BMW e60 530da-m is . Azért egy 1000-2000 km levezetni,ezzel a típussal jobb,bár messze nem megy úgy. Azért ha valaki megkérdezné és azt mondanám BMW-t vegyél.
Hibalista
- 2 Turbó, olajpumpa, váltó, hengerfej(mindkettő) plusz vezérműtengely feszítő+lánc, az összes elektronikai kütyü,
Ide hordtam szervizbe
magam szervizelem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 127000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | BMW e60 530da 2005 | Következő autója? | 911 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
