A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2000-2005)

A4 RS4 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

RS4.Egy legyőzhetetlen vadálat,és pénznyelő

Szöveges ítélet

Megvettem turbóhibásan,szervizkönyvében írták,hogy turbócserés volt 20000km ezelőtt. Furcsálltam is miért rossz megint. Tehát motor ki turbócsere ,egész Magyarországon ehhez a típushoz beszerezhetetlen volt a turbótengely, csak rendelésre kaptam volna 460.000ft/db(komplett turbót) . Ezért Németeknél vettem bele 2db újat.Szerelés tömítések stb. kb.1milla volt.(ekkor még nem én csináltam) Ezután mentem vele kb.1100km t aztán bekopogott a főtengely(olajpumpa) ez magyarázza,hogy előtte miért csak 20ezret bírtak a másik turbók. Kikaptuk a motort először.1napig tartott.(most már ki-be 6óra profi vagyok 6szor vettem ki)Főtengely csapágyak stb. kb.400.000volt Aki nem hiszi ehhez mennyibe kerül bár mi nézzen utána mielőtt vesz mert az első alkalommal infarktust fog kapni.Utángyártott nem létezik a kocsi 99% hoz.csak gyári!!! További 2000km. Váltó megszorult. 3000euró(8-900000ft.) itt már ideges voltam. Nem tudtam úgy menni a kocsival egy évig hogy 2 hetente valamit nem kellett volna cserélni. És minden hibához zsenik kellettek mert ilyen bonyolult elektronikai gecit még más nem csinált. Hozzáteszem haveromnak S4 e volt semmit nem kellett vele csinálni. Pesten van egy srácnak RS4 neki is hibátlan.Lekopogom lassan egy éve nem nyúltam hozzá :-) Most jó! És isten irgalmazzon annak aki versenyezni próbál mert eddig még nem verték meg UTCAI SZÉRIA AUTÓK. BMW e60 M5 160 ig csak kullog mögöttem.Meg van chippele 480 le. Aki bírja pénzel és idegekkel ,és imádja hogy(0-100 kmh 4.3mp)leesik a feje gyorsuláskor annak csak ajánlani tudom.Ja majdnem elfelejtettem a fék porsche carrera gt 380mm.fékekkel szereltettem fel. 6000euró Bár ez az én számlámra volt írható :-) De ez mellett még mindig imádom.Van egy BMW e60 530da-m is . Azért egy 1000-2000 km levezetni,ezzel a típussal jobb,bár messze nem megy úgy. Azért ha valaki megkérdezné és azt mondanám BMW-t vegyél.

Hibalista

- 2 Turbó, olajpumpa, váltó, hengerfej(mindkettő) plusz vezérműtengely feszítő+lánc, az összes elektronikai kütyü,

Ide hordtam szervizbe

magam szervizelem.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 127000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? BMW e60 530da 2005 Következő autója? 911
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2000 (2002 - 2005)

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)