Nem rossz!
Szöveges ítélet
Nagyon jó autó! DE, mivel sikerült az S-Line kadást választanom, ezért a minden egyes kilométer megtétele nekem fáj a budapesti utak miatt. A futómű túl kemény, ez a komfort rovására megy. Autópályán és hosszabb úton kiváló.
Teljesítmény: hmm , ha nem lenne benne egy chip, ami 164 lóerőt hoz ki a motorból, akkor sírnék :-(
Autópályán 3100-as fordulaton nagyon jól érzi magát ( 180km/h) FONTOS a gumi, ha nem jó minőségű, akkor igazán zajos lehet. ( Tapasztalat)
Szerviz: Nem igényel nagy törődést, viszont ha valami kell hozzá az drága. Most futottam bele egy kuplung cserébe. Szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy 90.000.- Kettős tömegű lendkerék 130.000.- no meg a munkadíj.
Elektronikai hibákkal nem találkoztam. A CD-s rádió 50.000.- ért alakítható át, hogy az MP3-at is lejátssza.
Hibalista
- Kuplung
Ide hordtam szervizbe
Saját szerelőm van.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf 1.9 PDtdi | Következő autója? | BMW 520D |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
