Hosszú úton a legjobb társ.
Szöveges ítélet
Igazából le kell szögeznem, hogy ez egy céges autó, amiben nem a szériában megszokott motor volt. Ezeket a tipusú Audikat még nem lehetett megvenni az új 2.0 TFSI motorral, ami az új TT-be került, de ebbe már bizonyos okok miatt ez volt. A motorról: Szerintem szenzációs, nagyon keveset fogyaszt, ha betartjuk a sebességeket az autópályán, de nagyobb sebességnél ( 170-180 km/h ) sem megy fel 9liter fölé a fogyasztása! Hihetetlen kényelmes nem fárad el az ember 800-1000km utazás után sem. A futóműve is profi,nagyon fekszi az utat,annak ellenére, hogy ez nem Quattro volt.Kinézetre is szerinten az egyik legeltaláltabb forma.A navigációs rendszere is egyszerűen tökéletes.Ha lehetne biztos, hogy megvenném!
Hibalista
- A turbóállító eltörött több alkalommal, hátsó kerékcsapágy.
Ide hordtam szervizbe
Céges autó volt, úgyhogy "márkaszervíz"
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 53000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 80 2.3E | Következő autója? | Audi A6 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
