A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A4 (2000-2005)

A4 2.5 TDI quattro 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A4 2.5TDI - nem para!

Szöveges ítélet

2004-es autó,még a facelift előtti,a rettegett 2.5 TDI-vel. 180Le, BDH motorkóddal,kézi 6os váltó,quattro,kombi.
Nekem semmi rossz tapasztalatom nem volt az autóval. Cirka 300e km-el vettem( az órában természetesen csak 190e volt,de nem most vettem először autót,nyilvánvaló volt,hogy ez nem igaz,viszont gyönyörű állapotban volt,így elhoztam),és 370-el adtam el. Ezalatt néhány kopó alkatrésztől eltekintve (fékek,1-2 golyóscsap) a két első lámpát és a fojtószelepet kellett cserélnem. A lámpát azért,mert vélhetően valamelyik előző tulajdonosa megtörhette az elejét,a lámpa testek hátulja elrepedt,ezután folyamatosan bepárásodott..ennek következtében a foncsor/projektor szépen fokozatosan olyan matt lett,hogy egy rozzant zsiguli simán übereli a fényét. Ebben az autóban bi-xenon fényszóró volt,ami külön bonyolította a helyzetet,mert így csak gyári,illetve a gyárival azonos márkájú ( Valeo ) lámpa kapható bele..a gyári 180/db,az "utángyártott" 90/db volt,de ebbe még szépen át kellett pakolni a régi lámpából az elektronikát,az izzót és az állító motorokat is,de hála az égnek ezek simán passzoltak.
Ezenkívül a fojtószelep romlott el. Ennek hibája - azon kívül,hogy a motor hibakód megjelenik a műszerfalon - elég nehezen érzékelhető,nagy gázadásnál néha rántott egyet a kocsi,kb ennyi (illetve nyilván az emissziós értékek nem voltak optimálisak). Ez 58e volt.
Illetve azt még azért érdemes megemlíteni,hogy egy szimpla vezérlés csere,ami ugye vásárláskor szinte kötelező,komoly alkatrész kedvezményekkel is majdnem 200e Ft anyagárban,erre nem árt gondolni mielőtt valaki ilyet vesz.
De összefoglalva,szerintem nyugodtan meg lehet venni ezzel a motorral is,ha az láthatóan jó állapotban van és odafigyeltek rá.
Eladásra azért került,mert kicsi lett..a lábtér egyébként is nagyon csekély a hátsó sorban - én nem szívesen utaznék hosszabb távra magam mögött,pedig csak 180 cm vagyok - de a csomagtartó is csak egyre kisebb lett az évek alatt (előzőleg egy '96-os A4 kombi volt,előtte pedig '92-es 80-as kombi).

Hibalista

- - néhány gömbfej - - fojtószelep ( 58e ) - - két első lámpa ( 90e/db,de elektronika és xenon nélkül)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? A4 '96 Következő autója? FR-V
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A4 2000 (2002 - 2005)

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)