2.0 Fsi Apukás elegancia
Szöveges ítélet
Típusváltáson gondolkodtam 2013 év vége felé, elötte B5 Passat 1.8T-m volt.Elég drágán sikerült hozzájutni(2,08M ) egy németországi elsőtulajos A4 Avanthoz amelyben 2.0 FSI 150 lovas motor "hörög".Mitagadás a Turbobenzin jobban megy, de elvisz bárhová és lehet vele előzni is.Persze ha nagyon vad vagyok akkor van , hogy vissza kell rakni 3.-ba...Kicsit puritán de kényelmes belső, de nincs túlextrázva.Bár az ülésfűtés, amely 6 fokozatban állítható számomra egy világtalálmány.Fogyasztása változó, egyszerűen nem is értem.Volt, hogy 7Literrel is beérte, de volt hogy 9,5-el.Pedig nem hiszem , hogy több volt a városi használat...
Egyáltalán nem érezni a motoron, hogy 150 lóerős de nyilván a 130 lovas változata ennél is gyengébb lehet.A motorjának hangja viszont elég tekintélyt adó sportos hörgés.
A váltója precíz, útfekvése tökéletes,csendes beltér, bár az összes lengőkar még gyári, és gyári állapotú.Az ablekemelő mechanikájának meghibásodásán kívül egy dolgot tudnék még felsorolni a levezetett 40.000+ km alatt.Körülbelül 2000 km-enként kíván egy kis desztillált vizet a kiegyenlítő tartály.Motor nem eszi, nem hengerfejes, szerintem csak simán elgőzöli a zárt rendszer.Motorolajból csupán csak annyit mint az összes söbbi német 100.E km feletti benzines autó.
Összességében egy jó kis autó.De a következő biztos, hogy turbo benzin lesz.( Vagy egy 4.2V8
Hibalista
- Elektromos ablakemelő a bal oldalon.Típushiba
Ide hordtam szervizbe
Egy barátomhoz hordom olajcserére szerencsére eddig mást nem kellett...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 141000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Passat 1.8T | Következő autója? | Audi A6 B7 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
