1.8 T tényleg jó!
Szöveges ítélet
Benzines VW konszern típusaiból szemezgettem (oktavia, sharan, golf).
Aztán 2015 júliusában megvettem ezt a csodát. 3.tulajtól 240000km-rel.Magyarországi, vezetett szervizkönyvel.Az eladó korrekten elmondta a hibáit (küszöb;tetőkárpit) így el is autóztam érte 100km-t.
Belelapoztam a szervizkönyvbe:
1. tulaj 160000km-ig hajtotta és szervizelte a Porsche Pestnél.
2. tulaj Óbudai Autójavító 190000km-ig.
3. tulaj Kecskeméti magánzó de profi, vezetve tovább a szervizkönyvet.
Szerintem elég sok minden előjött rajta ezen a 10000km-en, de mindent cseréltettem rajta. Egyszer ha eladom jól jár vele valaki.
Összességében nem rossz, jól viszi a 163 lóerő.Fogyasztás országúton 7.7L,pálya 8-9L 140km/h, város 10L. Kicsit rövid a váltó (5 fok.), de így gyorsul jól (gondolom).
Még most is megnézik 15 évesen az RS kék színe miatt, egy ismerős irigy egy másfél milliós kocsira.Ő egy svájci hiteles SX4 ben ül eddig 4,5 milliójában van és a tartozása 2 millió, nem értem hisz Ő ül egy számomra luxuskocsiban. Ha cserélem egy scirocco lessz elyette vagy egy sportos ültetett caddy.
Hibalista
- Történések: - 2015. A megvásárlás utáni hibajavítások,a tetőkárpit lógott, aki ismeri az tudja hogy típushiba.Újrakárpitozás 35000.-HUF.Küszöb, anno javították de az üregvédelemmel nem törődtek (Porsche Pest!) így a küszöbvédő nyűanyag alatt korrodált.A lakatos meg akarja venni :-). Lakatolás és fényezés 100000.-HUF. - 2015. Augusztus, Műszaki vizsga + olajcsere. A szerelő meg akarja venni :-). Liqui Moly 4200 5W30 kapott,ennél drágább olaj szerintem nincs is. 45000.-HUF - 2015. Szeptember, a hifi fejegységén 5 gomb kopott. Vettem egy hibásat amin a gombok hibátlanok és cseráltem azokat. 15000.-HUF - 2015. Október, nincs lemezfelnim 18colos téligumi MOMO (asszem a Pirelli gyártja). - 2016. Február, főtengely jeladó:12000.-HUF - 2016. Május,fojtószelep hiba. Új Bosch 45000.-HUF - 2016. Augusztus, szekunder szivattyú: 50000.-HUF - 2016. Szeptember, amióta a szek. szivattyút cserélték ingadozik az alapjárat remeg a kasztni. - Cseréltettem a motortartó bakokat a váltótartóval (abszólút nem kellett volna de rábeszéltek).50000.-HUF hiba megmaradt. - Kipufogó javítása, biztos azért remeg.28000.-HUF hiba megmaradt. - Újabb ötlet, a kettős tömegű ledkerék a kuplunggal a hibás. Ajánlat:200000.-HUF,ezt nem kértem. - Jön a hideg, a hiba megszűnik (ugye milyen jó hogy nem cseréltettem a kuplungot?) - 2017. Március, búg a bal első csapágy, csere SKF-re. 42000.-HUF.A szerelő meg akarja venni :-) - 2017. Június, újra remeg és az alapjárat is szórakozik (jön a meleg!?), Diagnosztika 3 nap, de rájönnek hogy a kartegáz elvezetésnél egy idom törött.15000.-HUF+ idom 3000.-HUF!!! - 2017. Július, olajcsere össz-vissz 10000km-t mentem vele na ezért kapott LongLife olajat (két év vagy 30000km) most is azt kap. - 2017. Július, a gyerkőc lekaparta az ablaklehúzó gomb festékét, vettem egy komplett szett gombot.15000.-HUF - 2017. Július, letört a jobb hátsó spirálrugóból egy darab,csörgött.Párban cserélték 35000.-HUF
Ide hordtam szervizbe
Porsche M5
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Knecht Auto
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Navara | Következő autója? | Caddy |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
