Országúti Cirkáló
Szöveges ítélet
Pozitív:
- kényelmes, nagy és robosztus autó
- biztonságos - 4 légzsák + ABS
- vaj szerű futómű, jó kanyarvétel a duplalengőkaros felfüggesztésnek köszönhetően
- sportos felszereltség (S-Line) - sportülések deréktámasszal, bőrkormány, faberakás, sportfutómű, 110 paci a motorban
- nagy (390l) csomagtér, ha lehajtom az üléseket, akkor minden belefér
- max. 6 literes átlagfogyasztás városban és városon kívül is - valós, mért országúti fogyasztás autópályán 4,8 liter volt 130 km/h-val!!! 750 km távolság Magyarország - Ausztria - Németország
- ha kell megy 180 vagy 200 km/h-val is (GPS mért sebesség)
- szinte bárhol elmegy, még a térdig érő hóban is elvitt Balatonakarattyáig (2012 tele), amikor Veszprémnél lezárták az utat és az M1-esen meg megakadt a forgalom a hófúvás miatt
- felmentünk Triesz legmagasabb pontjára is
Negatív:
- kevés a hozzáértő, precíz AUDI szerelő, aki ért a márkához
- nehezen melegszik a TDI a nagy mínuszokban (csak 20km után fúj langyos levegőt -10 fokban)
- a dupla lengőkaros felfüggesztést tönkreteszik a magyar utak, a csere drága. Egy lengőkar 15.000,- - 20.000,- Ft + szerelés.
- a tetőkárpit lejön (állítólag gyári hiba), már másodszor viszem a kárpitoshoz, de sajnos nagy a felület, s a nyári kinti meleg és a benti klímás hideg megteszi a hatását
- az alacsony hasmagassága miatt a földutakat el kell felejteni, ez országúti cirkáló - NAGYON LENN VAN AZ ALJA ÉS EZ A GYÁRI FUTÓMŰ, NEM ÜLTETTEM!
- hátul hosszú úton kicsi a hely, kevés a lábtér 2-3 felnőtt részére, ezért hátul kissé kényelmetlen
Hibalista
- 252.000 km - NAGYSZERVÍZ - 150.000,- - - DAYCO vezérműszíj készlet + SKF feszítőgörgő - - Febi hűtőfolyadék + Ate fékfolyadék - - Valvoline MaxLife 10W-40 motorolaj + WIX motorolajszűrő - - WIX üzemanyagszűrő - - WIX levegőszűrő - - WIX pollenszűrő - - Hátsó lengéscsillapító porvédő gumi csere (2db) - - Hátsó fék felújító készlet (egyik oldal) - - 265.000 km - OLAJCSERE - 11.000,- + 3.000,- (munkadíj) - - Valvoline MaxLife 10W-40 motorolaj + MANN FILTER olajszűrő - - 275.000 km - OLAJCSERE - - Valvoline MaxLife 10W-40 motorolaj + MANN FILTER olajszűrő - - - km - FŰTŐRADIÁTOR CSERE - 30.000,- - - km - Első FÉK CSERE + LENGŐKAR CSERE - 35.000,- - Ate fékbetétek - - 300.000 km - ADAGOLÓ FELÚJÍTÁS - 140.000,- - - összes tömítés csere - - porlasztócsúcs csere(4db) + beállítás - - izzítógyertya csere (4db) - - üzemanyagrendszer tisztítás az üzemanyagtartállyal együtt - - 310.000 km - KLÍMATISZTÍTÁS (ózonos tisztítás) - 2500,- - - 315.000 km - Hátsó FÉK CSERE - tárcsa + betét + bal o. fékmunkahenger-szimering: 25.000,- (Starline középkategóriás márka) + 10.000,- munkadíj
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 252000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 63000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Super 5 1.4 GTR | Következő autója? | Dokker |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
