Benzintemet?
Szöveges ítélet
Imádom. Benzintemet?. Városi fogyasztás 16 liter. Gyári adat, és a németek nem hazudnak:)
Országúton az ötsebességes automata váltóval beéri tíz liter körül, 160-as utazóval.
Kétszer 3 henger V alakban. Az ember odalép, és felhörren a motor. Nem sivít a turbó. Nem szenved. Megy.
Egyszer próbálj ki egy ilyet.
Imádni fogod.
Hibalista
- Román benzin = benzinsz?r? csere - nem a kocsi tehet róla:)
- A román benzin után nem csak a benzinsz?r?t kellett cserélni. Az üzemanyagvisszajelz? is elkoszolódott. Kiszerelve, megpucolva azóta is jó. Munkadíj zérus, anyagköltség 50.-Ft /2db bilincs/.
-
- Mindkét oldalon egyszerre kiég? tompított = a franc se tudja.
-
- Magyar utak = öszes els? leng?kar csere 2004-ben.
-
- Összerakás után irány a futóm?ves. Mivel gyári leng?karok szerel?dtek be, a futóm?höz hozzá se kellett nyúlni. Javítási költség: klímaellen?rzés töltéssel + teljes szervíz sz?r?kkel + leng?karok cseréje 250 ezer.
-
- Érdekes hiba, hátha tanul bel?le valaki: december táján azt vettem észre, hogy indítás után nem ég a tompított világítás, nem ég a m?szerfalon a sebességvisszajelz? - az autó automata -, és a küls? h?mérsékletjelz? sem.
- Alapjáraton pedig a váltókar különféle sebességfokozatokba történ? tologatása olyan hanggal járt, mint mikor valaki ráindítózik a járó motorra... Az érdekes ebben az, hogy a dolog nem állandóan jelentkezett, hanem véletlenszer?en.
- Nem akarom a lelki kínjaimat hosszasan ecsetelni, sem azt, hogy éjjel-nappal diszkréten a szemem el?tt lebegett egy hatszámjeg? összeg kiadása. De megoldottam egyedül.
- A lényeg: a gyújtáskapcsoló mechanika megfelel? kenés híján megszorult, nem engedte vissza a kulcsot az indítás utáni alaphelyzetbe. Erre akkor jöttem rá, amikor egyszer csak nem tudtam leállítani a motort, a kulcs az indítási pozíció, meg az alapállás között ragadt.
- A javítási összeg nem érte el a kétezer forintot. A WD-40 pillanatok alatt rendbehozta a mechanikát. Azóta kutya baja.
- A WD-40-et azóta el?szeretettel használom a zárakhoz, csomagtérajtó-gépháztet? teleszkópokhoz, pedáltengelyekhez, ablaktörl? csonkokhoz, ajtózsanérokhoz, mellfeszülésre, szaporafosásra.
- Állítólag halászlébe is jó:)
-
Ide hordtam szervizbe
Volt Porsche-Hungáriás fiúkhoz hordom. ?k szervízelték az el?z? kocsimat, ami egy Vento volt. Korrektek és értenek hozzá.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Vento | Következő autója? | Audi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
