Koronagyémánt az égenföldi határban...
Szöveges ítélet
Mivel még friss az autó csak az első benyomásokat tudom leírni,de később még pótolom.Bérből és fizetésből(,igaz külföldi keresetből,)lett véve,nem cégautó.Ha jó a gép nekem is jó,ha elromlik vagy sokat fogyaszt nekem fáj.A vásárlás zökkenőmentesen ment,érdekességként jegyezném meg,hogy aznap ebben a kereskedésben(NEM PESTI,VIDÉKI) KETTŐ A3-ast és EGY TT cabriót adtak el a szemünk láttára.(VÁLSÁG!!!)Igaz,hogy a TT egy magyar vállalkozó tulajdona lesz de a lichtensteini rendszám (törvények engedik!!) intézése miatt elég sokat kellett várnunk.A lényeg:az autó csodaszép kívül-belül érződik rajta a minőség és a luxus de ezt meg is fizettetik a pénztárnál(17-es alu,xenon,jó hifi,két oldali digit klíma stb).Egy jó haverom megjegyezte,hogy női autó.Valóban a tulaj egy hölgy,de hihetetlen respektje van a közúton és az autópályákon.Nem villognak le és letérnek előled a mert a TSI motor jóvoltából ott a helyed.Jó,nem szaggatod fel a betont és nem égetsz gumit elinduláskor de a 9 mp gyorsulás és a 200 körüli végsebesség véleményem szerint bőven elég a haladáshoz.Közben csend,nyugalom és béke van,néha csak azt veszed észre,hogy gyorsabban mész a megengedettnél.Fogyasztása most,bejáratósan 7 liter alatt van.Tehát a motor telitalálat,a beltér és külső csodás, a sportülések viszont csak vékony sportos embereknek való.Igazából nem mai magyar hétköznapok autója,nem kis hazánk napi harcokban megfáradt közönségének készült.Jobb helye lesz az Alpokban ott nem kell félteni,hogy a 10 évre,részletre vett Suzuki ajtaját nekivágják "azt jó napot".( A Népítéletben olvastam,hogy az új VI Golf az Auto Bildben jobbnak bizonyult nála.Na ja -mondaná egy német,még nem született meg az az autó amelyik nyerni tudna a megnevezett újságban egy Fosvágen ellen.Tény,az egyik népautó,a másik nagyon nem!Hogy ez egy kiglancolt Golf? Ha igényes vagy ezt veszed,minden egyes nap örömmel ülsz bele,nem hagy hidegen mint egy népautó.) Ja, és itt üzenem a FRANGEPÁN UTCAi elkényeztetett PORSCHE HUNGÁRIA értékesítőnek,aki a válság közepén nem látta bennünk a potenciális,kp-val rendelkező ügyfelet,hogy beszopta de nagyon.Óriási bemutató szalonban kikent-kifent fiúkák és lánykák halálra unták magukat,miközben mi,az egyetlen ügyfélnek kinéző érdeklődők remegő gyomorral hallgatták a kioktató,pökhendi ajánlatot!.Nahát,nahát.Eddig ennyit,folyt.köv.. 2010.május:túl az 1 éven és 24000 km-en nem változott semmi.Jól megy ,keveset fogyaszt,üde színfoltja az utaknak mert nagyon kevés fut belőle.Amivel találkozol,azoknak a 90%-a szolgálati autó.Két megjegyzésem lenne: a nyestek szeretik nagyon rágcsálni a gumi csöveket a motor térben.A másik észrevételem is ehhez csatlakozik,miért kerül egy egyszerű,üres gumicső dupla annyiba mint Olaszorzágban,annak is a leggazdagabb régiójában? Aki tervezi a vásárlását annak csak javasolni tudom!
Hibalista
- semmi,még kevés km van benne
Ide hordtam szervizbe
Procar Székesfehérvár:eddig jók,meglátjuk
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | A3 Ambiente | Következő autója? | remélem még odébb van |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
