A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A3 Sportback (2004-2011)

A3 Sportback 2.0 TFSI DSG 

Az ítélet értékelése
2,0(3 db)

Barátnőm kedvence...

Szöveges ítélet

2007 február elején vettem át az autót, 7 hónapja napi szinten használom. Céges autóként kaptam, először kicsit megijedtem, hogy mit fogok kezdeni egy kis A3-ban. Aztán az első pár km meggyőzött:
Első benyomások: Nagyon jól néz ki. 184 cm-es magasságommal nem kell koppanásig hátratolnom az ülést. Egyszerű, átlátható műszerfal, minden a helyén.
Az első gázadáskor kicsit (szinte) megijedtem, hogy mit csinál ez? Úgy megindult, hogy alig bírtam visszafogni. Gyorsan előkaptam a forgalmit és megnéztem amit eddig nem tudtam... 147kW... Huuu akkor már értem, jobb lesz vigyázni.
Innentől kezdve megértettem miért tettek bele DSG váltót, ami szerintem egy hatalmas találmány. Előzéskor, kiugráskor a kormány elengedése nélkül teljes biztonságban kapcsolhatok sebességet. Menetteljesítményére nem lehet panasz, talán annyi, hogy azért ekkora erőnél már illene a hátsó kereket is hajtani, bár ettől eltekintve (főleg) az ESP kikapcsolása után élmény a vezetés. Kicsit orrnehéz az autó, de ennek ellenére 160-nál 4-ben még gázadásra emelgeti az elejét. Eszméletlen. Sajnos a végét elektronika 220-nál meghúzza (ott pörög 5100-at), de addig nagyon jól gyorsul. Csak 200 fölött lassul egy kicsit a mutató, de igazából még ott is látványosan mozog.
A vegyes fogyasztása 9-10 liter körül van az autónak, ebből kb. 80% pálya, aminek fele, az Autobahn, ahol ugye a kellemes 180-as utazósebesség alatt nem nagyon megyek. (Csak amíg feltartanak...) Ennél a tempónál a fordulatszám egyébként 4000/perc. Ha valaki nagyon figyel talán levihető 8 literig, de aki úgy akar vezetni, az nyilván nem ezt a motort fogja választani. Ez nem arra való. Ezzel nagy meglepetéseket lehet okozni, dinamikusan haladni, de akinek ilyen van, az bizony törzsvendég lesz a benzinkúton.
A helykínálat két személyre kiváló, négyre már elég szűkös, de azért el lehet férni. A csomagtartó méretével nincs probléma, sőt az egyszerűen dönthető üléseknek köszönhetően, elég kihasználható is.
A futóműve isteni, pedig elölhajtott.
A hangját nagyon jól eltalálták, bár nagy sebességnél (190 felett), kicsit zavarhat a kipufogóhang. Alacsonyabb sebességnél szinte semmi. Szélzaj se. Gyorsításokkor viszont felüvölt, és szinte kéri, hogy még-még-még. Gyönyörű hangok, pedig csak 4-hegeres...
Itt még meg kell jegyeznem, hogy kicsit lehúzott ablaknál is nagyon hangos a menetszél. Tetőablak kellene rá.
15000 km-enként kell szervízbe vinni, még semmi probléma nem volt vele.
Az ember meglátja, és be akar ülni. Ha beült el akarja indítani, és csak menni-menni-menni. Élmény vezetni.
Még valami: kezdem azt hinni, hogy elsőbbsége van a pályán, mert mindenki lehúzódik előlem... :)


Kiegészítés.
Azóta visszaadtam az autót. Valamivel kevesebb, mint egy év alatt 70000 km-t tettem meg vele, és még az utolsó hetekben is tudott élményeket okozni.
Előfordult vele, hogy a légzsáklámpa világított, de szervizben azt mondták, hogy csak valami apró kontakthiba, amitől a légzsák még működött volna, csak a lámpa jelezte a hibát.
Valamint még erősebb gyorsítások után néha a Check-lámpa világított egy ideig, de ez pár 10 km után rendszerint elaludt. A szervizben erre is azt mondták, hogy ne foglalkozzak vele, természetes. Elhittem, végülis az ő kocsijuk... :)

Az autót tehetősebb fiatal pároknak ajánlom, akik szeretnek dinamikusan közlekedni, és tankolni is tudják. A hátsó sorba hosszabb időre felnőttet nem szívesen ültetnék, de gyerekek kényelmesen elférnek.

Hibalista

- Eddig kb. 3-szor fordult elő, hogy a jobb oldali légzsák-lámpa világított, hogy nem működik.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Vectra A 1.8 CD Következő autója? TT 3.2
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A3 Sportback 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)