Árnyékban ücsörgés helyett
Szöveges ítélet
Masodik auto csak nyari hasznalatra
+
Mint minden MQB platform auto (Golf 7 & Co) ez is konnyunek es agilisnak erzodik - elozo A3 cabriohoz kepest (Golf 6 alap) ez 20cm hosszabb de 100kg konnyebb (1360kg )
Uttartas remek ( sport futomu 225 gumival ) nem orrnehez mint a legtobb dizel
Teto nyitva sokkal elegansabb lett es 50ig nyilik (akinek annyira sietos hogy nincs ideje megallni fel percre) ( vagy nagyon vagyik ra hogy egy hoszabb utszakaszon bamuljak ... )
Ez a DSG 7seb szerintem jol sikerult (mas pl dizelekhez szerelt 6seb DSG hez kepest). Öt uzemmod van de eleg Economy+Sport , Drive-Select kapcsolo felprogramozhato a kormanyra, vagy a valtot S-D oda vissza, vagy a gazt lenyomni a kickdown kapcsoloig akkor magatol atvalt Sport programra. Igazi control freak Manualis opcio.
Start-Stop a fekpedallal szabalyozhato : kis fek auto megall motor jarva marad, nagyobb fek auto motor all (semmi ertelme kikapcsolni mert rovid pirosnal vagy kocsibeallon igy egyszeruen jarva tarthato a motor)
Fogyasztas eddig igy varosban 7,5 autopallyan 6,5 orszaguton 5,5 = atlag 6,5 odafigyelve nyaron. Télen biztos +1 liter (lenne). Nem odafigyelve biztos +2 liter. Fanatikusok 110 korul tempomattal 5 liter korul tarthatjak (ekkor 2 henger megy csak) soha nem gyorsulva ,soha nem lassulva ,sos to kiszaradt medreben epult, vegtelenbe tarto ,nyilegyenes , es tok ures autopalyan.
Motor halk ,ennek az is oka hogy nem porog 120=2100 tisztara mint egy dizel
Nagyon csendes a tetovel csukva egyaltalan nem hangosabb mint a szedan
Ebben mar van fejterfutes de nem valtja meg a vilagot egy sal pont annyit er lehet hidegben ketto egyutt jol jon
-
A plusz 20cm alig erzodik utasterben hatul az elozo szerintem nagyobb volt itt csak a csomagtarto lett hosszabb
DSG rantas story: indulasnal varni kell 0,5 masodpercet amig erezni hogy kuszni kezd es utana lehet nagyobb gazt adni kulonben rant egyet. Ez egy nyomatekvaltos automatanal is igy van, de itt sokkal brutalisabb a rantas ,gondolom a szaraz kuplung miatt. Napi 10 indulas x 250 nap x 20év x 0.5 masodperc = 6 ora varakozas a DSG-re egy autoélet alatt ,igy nem rangat. Vagy : fek fel lampa valtas elott, majd tartani kell az autot lassu kuszasban (1..2m) (kis fekkel hogy start-stop ne allitsa le!) amig zoldre nem valt akkor lehet rogton nyomni neki, amennyiben valakinek a piros lampanal en-kell-hogy-elsonek-kilojek-kulonben-almatlan-ejszakam-lesz tipusu belso konfliktusa van.
A szebb teto lassabb is 25mp az eddigi 10 helyett ( van akinekmez elony - hoszabb bameszkodas ...)
MMI 5.8" LCD vicces felbontassal. Igen lehet 7" HD rendelni brutalis felarert - ez manapsag mikor HD LCD van minden mosogepen es kenyerpiriton egyertelmu levetel.
Hibalista
- Eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 3000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | A3 1.9 TDI cabrio | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
