A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A3 (2003-2011)

A3 1.4 TFSI Ambient DSG 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

DSG-Ipari hulladék

Szöveges ítélet

Szép, kényelmes, igazi női autó. Három ajtós, ez nem praktikus, de jól néz ki. Feleségemnek vettük, 3 év alatt 26.000-et tett bele, szóval nem nagyon volt "ütve" , városi kocsinak használja. Illetve használná, ha a DSG váltó meg nem adta volna magát a garanciaidő után 3 hónappal. Azóta szenvedés a használata, menet közben elveszíti a sebességfokozatot, roppant balesetveszélyes így használni. Az importőr szerint egy új váltó 1,5 millió bele, de "méltányosságból" csak a felét kellene fizetnünk. A szervíz segítőkésznek mutatkozik, bevállalna ő is kb. 20%-ot, de még így is 500ezer esne ránk. Érdekes módon a megrendelésekor a DSG (szitokszóként) felára csak 410ezer volt a kéziváltóshoz képest. Írtunk az Audinak, de nem nagyon reagált eddig a direkt megkeresésre. Ja, az audi.de site-on nem lehet itthonról direktben felvenni a kapcsolatot a vevőszolgálattal, Magyarország nem szerepel opciós helyként....
A haladás technikája szlogen köhög egy picit ebben az esetben, azt gondolom, hogy 26 ezer kilométerrel nem kellene, hogy gond legyen egy fődarab térítésmentes cseréje. Következik a német és a magyar fogyasztóvédelem és ügyvéd, valamint a nyilvánosság bevonása az ügybe. Hadd tudja meg mindenki, hogy messziről kerülje el ezt a márkát és ezt a váltót, ha nem akar magának gondot a garanciaidő letelte után röviddel.

Hibalista

- 15.000 kilométernél (2011 tavasz) a motorvezérlés zavarodott össze, garanciában javították, rá egy hónapra főtengelyszimmering, szintén garanciában javítva. 2011 augusztusában motorvisszajelző lámpa jelzésére SW frissítés, majd ez 2-3 hetente ismét, aztán kiderült, hogy a váltót cserélni kell. 27.000 km volt a kocsiban. Azóta ezzel lassúzunk az importőrrel. Természetesen nem írnak le semmit, a szervízen keresztül üzengetnek, hülyítenek. Gyakorlatilag semmi írásos nyoma nincs az egésznek, illetve nem kaptam meg kérésre sem a szervíztől a közöttük zajló kommunikációról szóló írásos anyagot. Lehet, hogy ezt így kell csinálni??
- Nem tudom átállítani azt, hogy "Megérte a pénzét?" igenről nem válaszra, pedig nagyon-nagyon nem érte meg az árát. Illetve ha két darab DSG váltót kell beszerezni hozzá 3,5 év alatt, mint a mi esetünkben, az azért el kell, hogy gondolkoztasson sok embert erről a dologról.
-
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 28500
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Polo Következő autója? akármelyik, sok év garanciával
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (2.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A3 2003 (2003)

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)