A fekete "Elenor"
Szöveges ítélet
2006.05.12. Hát mit is mondhatnék. Bele kell ülni és menni kell vele, mert iszonyatos amikor elindul a gépezet. Az autó 2.0 TDi, de ebb?l is a sport (Ambition) változat. Tehát minden kis sportos aprosággal el vanm látva (gyári sport futóm?, sport ülések, sport kormány és váltófej, peres sport gumi ami még durvábbá teszi a futóm?t, ami amúgy is elég kemény. Nagyon dinamokusan mozgatja a karosszériát a motor. Ha betartjuk a kresz szabájait és nem a mátrára mászunk fel akko megállhat 4,5 literb?l is, de akkor nincs hirtelen el?zgetés. Ám ezt nem lehet nagyon kibirni. Ha dinamikusan megyünk akkor 5,7 liter körül megáll a fogyasztás. Itt már beleférnek a kemény el?zések is. 6,5 litert eszik, nyáron ha a klíma állandóan megy és azért nincs tojáshély a talpunk allatt bár nem is tudjuk nagyon visszafognio magunkat. Vezettem vagy vittek már más cégcsoport által kifejlesztett diselmotorral szerelt autókkal, de egyikse tudja ezt az érzést, amit ez tud (2000 fordulattól elszabadul a pokol). Azt az érzést amikor mész egy járm? után a forgalomba és meg akarod el?zni nem kell sokat gondolkodni, hanem visszaváltasz és padló és már ott se vagy csak a visszapillantóból szemlélhetet a felyleményeket.Ahoz képest, hogy egyesek, hogy lenézik méreteit beülve tökéletes. Még 180 cm felettiemberek is kényelmesen elférnek el?l és hátul. Érz?dik rajta, hogy Audi: a felhasznált anyagokba, tényleg olyan ahogy Winkler kolléga mondja "az audinak az érzése olyan mintha mindenhova kétszer annyi anyagott tettek volna". A hifi csodálatosan szól.
2008.02.17.
Hát azóta egy kicsit változott a véleményem a márkáról és fel is vílágosított a szerelőm. Azóta kiderült hogy a motor hengerfejes lett. Azt mondták gyárihibás (rosszul sikerült az öntés és mondták nagyonm jellemző ez) a 2005. 10. hó előtt gyártott motoroknál. Gondoltam, hogy ha gyári hiábás, akkor szívfájdalom nélkül fordul az ember a volt márkakereskedőjéhez és az importőrhöz. Hát fordultam is először az importőrhöz: Porsche Hungária. Biztos sok dolguk akad ilyen autókkal, mert az e-mailemre már kb. 20 napja nem válaszoltak a telefont pedig fel se veszik csak a telefonközpontos hölgy. Hát így elég nehéz velük beszélni.... No comment...
A márkaszervízt meg inkább hagyjuk. Eddig is lehuzták az emebrt és ott loptak, csaltak ahol csak lehet, de itt legalább felvették és röviden közölték ha nincs végig vezetett szervízkönyvem esélyem sincs. Hát mondom ez elég szép... Megkérdeztem ismerőseimet akik a győri audigyárban dolgoznak és mondták tudja az audi ezt a próblémát. De én akkor csak azt nem értem, hogy miért nem akarják kifizetni ezt a kárt, hisz attól hogy az ember használja az autóját szerintem nem mehet tönkre a hengerfej, de lehet én tudm rosszul. Ki tudja...lehet ők úgy tervezik az autót hogy 97 000 km után a tulajdonosok cserélnek egy hengerfejet kb 600 000 ft aztán mennek tovább ez jó az importőrnek és a márkaszervíznek is. Van munkjájuk és nem kevés bevételük egy ő általuk elba... alkatrész miatt, amit már a gyártás során elkövettek. Szóval elég fura egy ilyen nagyhírű vállalattól, hogy hátradől és szétteszi a kezét!!!!!!!!! De hát ez van!!!! A nagy hal megeszi a kicsit... Csak arra lennék kíváncsi, hogy azok az emberek hogy vélekednének ha helyet cserélnének velem!!!! De gondolom ugyan így ha ezeket a válaszokat kapnák!!!! Szóval inkább hadjuk az Audit! Ne vegyünk soha elsőszériás autót, várjunk néhány évet, mert az már jó lesz (kb 2-3-at). Szóval most nem nagyon vagyok elragadtatva az auditól, az importőrt és a márkaszervízt meg hagyuk is!!!!!!
Hibalista
- -hengerfej
- -elektromos vezeték
-
- Egy jó tanács mindenkinek:
-
- Ja és ha valakinek valamilyen komolyabb alkatrész hibásodik meg az autóján, inkább külföldről rendelje meg újonnan. Ugyanis az ár leglább 100 000 olcsobb lesz kint mint idehaza!!!!
Ide hordtam szervizbe
Ring Autó Kft
Átverik az embert ahol csak tudják. Nem cserélik ki a szürőket stb...De a számlán szerepel az ár....
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Most egy maszek szerelőhöz hordom, de ő legalább nagyon ért hozzá!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 54000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Megane | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
