A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A3 (2003-2011)

A3 2,0 TDI 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

2.0 TDI: Városban dinamikus traktor, autópályán nagyon kellemes útitárs, Még családnak is megfelelő

Szöveges ítélet

Ismert volt a kocsi előélete.
Fele Budapest fele vidék használat mellett:
-Dinamikája untig elég, már 1200 fordulat körül elkezd húzi, 1500 felett igazán, de 2000 fölé nem angyon szükséges vinni.
- Autópályán kifejezetten kellemes útitárs, 140-150 körül kellemesen lehet beszélgetni, minimális szélzaj van.
-Városban nem annyira kényelmes már :) : Sztem négyhengeres dízelhez városban sokkal kényelmesebb az automata. Folyamatosan jár a váltó, a rövid áttétek miatt. Másrészt nem egy francia rugózású autó és kicsit ráz a kocsi a kellemes pesti utakon.
- Ami komfort-hiányt mondhatok, az ülőlap nem elég hosszú, illetve nem lehet meredekebbre állítani, így a comb alsó harmada a levegőben lóg, itt jól jön a tempomat, és akkor tudom kicsit pihentetni hosszabb úton.


Motor szinten (fórumok alapján a megbízhatóság) messze nem az élmezőnyt jelenti a 2.0 pdtdi, viszont egyelőre lekopogom, semmi. Hozzáteszem, hogy a CR (közös nyomócsöves dízelhez képest)sem dinamikában, sem fogyasztásban nem marad alul (egy tizedet sem), a megbízhatóbb 1.9-es már jóval kiforrottabb technika, dinamikában sem lehet nagy diferencia, szóval érdemes arra is figyelmet fordítani.

Motorilag amit lehet kifogásolni az e rezonancia. Olyan mint egy traktor, hangos, és füstöl is, bár ha gyakran autópályáznak vele, és néha 3000 fölé is felvisszük a fordulatot 5-10 percre akkor elég sok korom távozik, és utána már sokkal kellemesebb mögötte autózni. Csak városi használat azt hiszem nem sok örömet okoz a motor számára.

A fogyasztása a vártnak megfelelő:
Télen, főleg Budapest.: 6.0
Nyáron fele Bp fele vidék: 5.5
135000 átlag 5.6l/100km
nyáron klímával teljesen megpakkolva, autópályán sem ment 6.0-6.3 fölé a fogyasztás. Nyári Bp-i dugó klímával a (Rákóczi úton délután) 7.0-7.5 az aktuális. 8 fölé még soha nem ment, ez tetszik benne.


Az ülésfűtés nagyon praktikus, javaslom

2 dolog még:

Mivel sokat használom városban és főleg az első pár hónapban, miután a kocsi hozzám került, gyakran szerettem 1500 alatt tartani a fordulatot, lámpánál állva gyakran pár másodpercre kisebb zakatolás (fokozott rezonancia) jött be a motortérből. Pár hét utánaolvasás után elkezdtem 1500-2000 fölött használni az autót, jobban kihuzattam, és meglepetésemre jelentősen csökkent a rezonancia, érezhetően jobban érzi magát... :)
Ettől függetlenül az elköv néhány éven belül kettős tömegű lendkerék csere aktuális lesz. A szerelő szerint egyébként még megfelelő használat mellett 60-80000 km simán elmehet gond nélkül, utána meg lutri egy kicsit.

Minden az évi futásteljesítményen múlik, évi 10000 alatt sztem teljesen felesleges.

Én szeretem!




Hibalista

- Bal tolató-lámpa kontakthiba,...35000 km alatt egy alkalommal jelentkezett, forumokon olvastam is róla, hogy néha bosszúságot okoz - Csak a kötelező : kopó alkatrészek. 120000 vezrműszíj csere vízpumpával. - Eddig nem várt negatív fejlemény nem történt.

Ide hordtam szervizbe

Érd: B.Z és D.THát nem voltak meggyőzőek!Kértem, hogy ha már ott a kocsi nézzék már meg a bal első izzót, mert vakítja a szembejövőt... Mondták, persze, majd megnézzük... azóta is nézik.. A másik szervizben (zugló) megemlítettem a dolgot, a srác odament 1 perc és megigazította, mellesleg megmutatta, hogy hogyan férhetek hozzá az izzóhoz.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

XIV. Bp Csömöri útKorrektek, nem dolgoznak drágán és gyorsak.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 190 2.0E Következő autója? Q5 tetszik, vagy ha a mostaninak vmi baja lesz akkor átpártolok a japánokhoz :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A3 2003 (2003)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)