Jobb, mint otthon: DODO - csak látszólag kacsa!
Szöveges ítélet
Imádom!!! Audi A3-asom 2000 óta van. 2-3 évesen a legjobb vétel, mivel pl. a 8 illetve 11milliós új ár helyett 3.9M és 4.5M volt, garanciával!
15ezer km-kénti szervíz nem drága (25e-55e), ha valamit extrában kellett javítani, az Bp-hez köthet? (kátyú, parkolóban kiálló kövek megütötték az olaj-tekn?t, stb. Thanx2 Mr.Demsky&Tsai), illetve a tuninghoz - ezel?ttin a kuplung 30e Km után lekopott. Sok állórajt, és rossz kuplung kezelés. Tanultam bel?le :)
Jól tuningolható, nagyobb kockázatok nélkül.
Tapasztalatom, hogy sportos vezetést?l jelent?s fogyasztások produkálhatók ((hiába turbó az turbó, 2-6 liter plusz a lábban van). Quattro nélkül, 150LE-s 10-13-litert fogyaszt városban, 190LE-re húzva 17l, meghajtva. Quattró 150LE-vel 11-14, vidéki utazáskor 90-120km/h között 6-8 liter max. Tuningolva (kb. 220 LE, ez már márkás,nemzetközileg tesztelt PPC tuning) és hajtva városban kb. 16liter/100km. Nem városi forgalomban nincs érdemi fogyasztás változás a négy variácó között.
Ez eddig a legjobban felszerelt Audim: full extra, csak navigáció nincs (megjegyzés: az meg minek? 14 év alatt bárhova eltaláltam minden országban). Nem gyári extrák: hifi/mac Audio,Pioneer),mp3/Dension,több riasztórendszer, váltózár, bluetooth kihangosító, stb.
Hibalista
- -H?mérséklet kijelz?höz kapcsolodó mér? dióda csere (garanciális, de kb. 30-40e Ft) szerintem a Hi-Fi átszerelés egyszer kiütött egy biztosítékét, utána jött el? ez a probléma.
-
- -Turbó belül megrepedve (2.5cm), anyaghiba. Átrepedés,küls? sérülés nincs.
- Vételnél tapasztaltam er?sebb turbó hangot, nyomás kieresztésnél. Minden mérés rendben volt - többször is kértem-, viszont kértem nemrég egy részletes vizsgálatot (szétszedték). Garanciálisan csak 70%-ot vállal a gyár - közeledve a 3 évhez (?)-, de a keresked? garanciája miatt ingyenes volt a csere. Chiptuning természetesencsak ezután került rá.
- Ez egy Gy?rben gyártott A3 1.8TQ (az alvázszám hátulról 7-dik száma szokásosan bet? akkor Német, azonban ha szám, akkor gy?ri gyártású,összeállítású).
-
- Összefoglalva:
- Kijelz? hibája jelentéktelen (a tényleges motorelektronika h?mér? része külön üzemel!), illetve más beszerelés következménye szerintem. Pár napon belül már kicserélték.
- Turbó anyaghiba véletlennek min?síthet?. Semmi érdemi gond/hiba nem volt 5 év alatt egy Audi A3-asommal sem!
Ide hordtam szervizbe
Porsche Pest, 2003-
Igen korrekt szervíz, sokat javult az elmúlt években a MOi Audi szervízelés. Hátránya: drágább. El?nye: gyors (leadás napján mindig kész lett), korrekt tájékoztatás és kommunikáció, a javított elemkre 2 év garancia.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Porsche Buda, 2000-2003
még ismeretséggel is hanyag munkák fordultak el?! a váltókar két utcára a szervízt?l, el?zés közben a kezemben lifegett! Úgy tudom azóta valamilyen Audi szervíz min?sítést meg is vontak a Porsche Budától. Nem csodálom.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 76000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | A3 1.8T | Következő autója? | S3 vagy BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
