Jázmin
Szöveges ítélet
Miután Passatból ültem át, nem gondoltam, hogy ennyire meg fogom szeretni. A VW belseje szürke hangulatú volt, depressziós is lettem tőle. Ez csupa FEKETE, de valamiért sokkal kellemesebb, talán a vörös megvilágítás miatt. Az ülés nagyon kényelmes,csak eleinte kicsit hiányzott az állítható deréktámasz. Az ülőlap nekem kicsit rövid, de a vezetési pozíció nagyon jó (186 cm magas vagyok, abból 60% a lábam...). A gyári futómű is elég jó (sportfutóműves), de ha elfáradtak a lengéscsillapítók, a KONI jó ötlet, de az csak a legpuhább állásban, egyébként fogtöméskirázó...
Enyhe tuning (160 Le, 400 Nm) ellenére teljesen megbízható, a motor nagyon kiforrott konstrukció. Ha egy PD elem elromlik, 3 még megy, nem áll meg az autó. A motorhang kis tempónál jól hallható kerregés, 80 felett viszont nincs. A fogyasztás nagyban függ a vezetési stílustól, de átlag 6-7.5 között elmegy, városban, klímával is. A négykerékhajtás télen nyáron nagyon jó, nincs vele gond. Az ESP néha feleslegesen (főleg bukkanó után) dolgozik 1-2 másodpercet. A felépítéséből adódóan kicsit alulkormányzott, csúszós úton ezért (meg a kis tengelytáv miatt) ésszel kell vezetni. Az ajtókárpit kicsit zörög, egyébként olyan, mint egy bunker. Mindenkinek, aki a mérete miatti kompromisszumot vállani tudja, csak ajánlani tudom...
Hibalista
- turbónyomás-szenzor (kb 12e Ft), bal első féltengelycsukló (S3-as kell bele), alsó lengőkar szilent (érdemes a TT vagy S3 szilentre cserélni, sokkal masszívabb, javul az úttartás)
Ide hordtam szervizbe
Tamás Lajos, Balatonalmádi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Passat V6 TDI 4Motion | Következő autója? | ?? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
