200000 felett
Szöveges ítélet
110 ezeret mentem vele 5 év alatt, úgy, hogy 105-ről indultam. A műanyag alkatrészek a gyengéi, a hibákat felsoroltam. Általában bontott alkatrészekkel cseréltem. Sosem hagyott ott eddig, bár rendszeresen szervizelem, és odafigyelek a legkisebb zajra is. Nekem nagyon bevált. Könnyen, gyorsan szerelhető, bár bontott alkatrészt nem mindig hozzá könnyű szerezni, a gyári újak viszont sokszor drágák... Amikor megvettem eggyel kisebb aksi volt benne 3 évig és a legnagyobb hidegben is problémamentesen üzemelt vele. Egy nagy mellényúlása olt a gyárnak: amikor a hűtőventilátorom tönkrement, akkor nem oldott le a biztosíték... A leégett villanymotor szagából kellet rájönnöm, hogy rossz. Összességében nagyon elégedett vagyok, örülök, hogy ezt vettem annó. Belül nem sikerült kikoptatnom, ülések, kormány, stb. nagyon rendben vannak. Lengéscsillapítók még a gyáriak a pesti utakon. A műszaki vizsgákra sosem kellett semmit sem rendbe tenni. Ha valaki A3-ason gondolkodik csak bátorítani tudom. Kis odafigyeléssel remek tárasat kap!
Hibalista
- ablakemelő pöcök - 1800 huf - hűtőventilátor - 28000 huf - rádió hangerő szabályzó - még mindig rossz - Önindító - 22000 - stabilizátor rúd - 8000 - központi zár motorja - 25000 - első szélvédő lapát mechanika - 3000 - holtpont jeladó - 12000 (?) - műanyag alkatrész a hűtőkörben - ?
Ide hordtam szervizbe
jól bevált szerelő már 5 éve
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Mire megtaláltam a szerelőmet, addig 3 szerelő vert át rendesen.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 105000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | kadett | Következő autója? | A4 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
