Vérmes Kismalac (én Röfinek becézem)
Szöveges ítélet
Imádnivaló kis autó, az 1.4-es motor semmitmondó méretei ellenére csodásan mozgatja a pehelysúlyú aluminium kasztnit. Elegend? nyomatéktartalékkal bír az autópályás haladáshoz is. 3000-nél nem érdemes sokkal tovább forgatni, mert feljebb már elfogy az ereje. A BOSE hifi olyan szépen szól, mint egy épített rendszer. Alacsony fogyasztás nyélgázon is: forszírozott pesti és autópályás körökön sem eszik 5,5-nél többet, forszírozott klímás átlagban 5l/100km. Én Szombathely és Pécs között járok vele, ahol klímátlan téli keskenyebb gumis időszakban 3,8-3,9 litert eszik, nyáron klímával és 205-ös gumikkal 4,5 liter, bár ez 90%-ban országúton. Nagyon jó döntésnek bizonyult. Van egyénisége, mindenki felismer benne, minőség kiváló és elképesztően megbízható. Igazi harcostárs! UI.: ÉRDEMES BELE JÓ XENONT VENNI, MERT A CLEAR LÁMPATEST ÉS A MAGAS HELYZET MIATT CSODÁT TESZ A VILÁGÍTÁSSAL. CSAK NE FELEJTSÉK EL BEÁLLÍTTATNI, HOGY NE VAKÍTSON!
Update: 230.000 km Egy újabb garnitúra szilent cseréje, ár kb. annyi, mint a múltkor. Klíma kondenzvíz-kivezető cső tisztítása némi lábtér csöpögés miatt. Kapott egy kofferszettet, amivel négy ember egy heti cucca simán befér (plusz sátor!).
Update:233.000 km. Pöttyet elverte a jég :(:(:(, de azért nem olyan vészes. Az aluminium miatt nem csináltatom meg. Összesen két helyen látszik komolyabban. Lehet, hogy még jobban összekovácsolódtunk, mert már csak 4.1-et eszik klímával, széles papucsokkal vegyesben.
TISZTELT TOTALCAR: én is olvastam a szőke nős cikket, szerintem nem valódi, mert minden A2-nek 30 literes a tankja (kivéve 1.2 tdi, melynek valamivel nagyobb lett, hogy meglegyen az 1000 km hatótáv, de hivatalosan ott is 30 liter az adat). Ha igazi a vélemény, akkor pedig javasolom a hölgynek, hogy mielőtt ítéletet mond cserélje le a gumikat, tetessen bele egy minőségibb tüv-ös chip-et és utána jártassa az ujjait. Addig pedig vegye vissza az igényeit! 1200 köbcenti könyörgöm... Én 1.4 tdi-vel (ABT chip 90 egynéhány ló), S-es futóművel és 205/45 R16 papucsokkal bármikor fogom a passatokat (v6 alatt) a mecseki szerpentineken. Nagyjából a 4-es golf 131 lovas pd-je megy így kézi 6 gangossal.
Hibalista
- Fékbetétek és sz?r?k cseréje (betétek el?l kb. 15000,- munkával együtt, ugyanennyi hátul, sz?r?k összes cseréje 20000). Olajcsere 30000,- munkadíjjal együtt. Az olajat szeretem magam megvenni. 5w-40 MOL, vagy Castrol megteszi. A bal els? fékbetét-kopás visszajelz? fékpofai végén egy csatlakozó elfáradt a szörny? magyar sós-kátyús utakon, stabilizátor szilentek cseréje 150000 km után munkadíjjal kb. 8000,- Letörtem a tükörállító pöcköt, de az az én hibám volt. 25000,-
Ide hordtam szervizbe
Vörös Audi Szervíz Szombathely
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Volvo Szentesi Bük
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 135000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | mindenképpen AUDI (talán egy 2008-as a4 2.0 tdi, esetleg Q5 2.0 tdi) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
