Jucika a kisdisznó 3L PDTDI
Szöveges ítélet
A kis turcsi malac egy nagyon kemény télen érkezett a családba.
1,2 PDTDI motor 61 lóerő. Nem vártam versenyautót, és most sem a lámpánál kigyorsulásért veszek autót - bár néha jól esne. Számomra a takarékos autózás többet ér. 3,5L 110-es tempónál - 4,2-4,5 130-140-nél. Nekem ez számított.
Amíg nem jöttek a hibák.
Váltó: ha nincs tudatában az ember, akkor itt most elmondanám, hogy ez nem automata váltó, hanem robotmechanikus. Nem ugyanaz. Smart! Ugyanaz.
Kuplungot igen megterheli - drága mutatvány. Húzópálcasorban eltört egy vagy 2 pálca - cserés lett - ha már szét van szedve cseréljük a csapágyazást is csak 16E - cseréljük. De ha már lent van a váltó, akkor kuplung egy 100-as körül - cseréljük. Nomeg az olaj, meg a beállítás, meg a kitudja mi a tökmáz még... lényeg: zsebbenyúlós.
Kerékcsapágy - egyértelmű - de ha már lent van akkor trapézok, vagy mik ( nem vagyok szerelő - amire emléxem ) utána fékek nyergestől tárcsástól ,mert görbék ( előző tulaj ) - ja és a rugó is eltört a szervízben csak hogy jó napom legyen. Motorról csak annyit, hogy mikor kedve van megy, és jó, amikor nincs kedve, akkor leköpködi a turbócsövet - csináld meg magad egy parkolóban ha tudod, elold egy két gyújtás kötést, aminek eredményeképp egy 2 hengeres dízeled lesz - szétagyonráz mire beviszed bárhová is.
felfüggesztés biztos jó mikor jó - az enyémen már szinte minden új. kényelemről egy szót se ... kényelmes. Jól kilátni, kicsit az A oszlop zavarhat, de én megszoktam. Ablakok nagyok, jó kitekinteni belülről. Egyszerűen meguntam, hogy mindig volt valami kis apró cseprű dolga, amit folyton szervízben csináltattam, mert nem vagyok ismerős privát körökben. szervízköltségem az együtt töltött idők alatt 800E -re rúg. Most minden új az autóban, eladó, és a kutyának se kell. Hát ennyit az audi a2-esről. Nem női autó, mert igenis megy mikor kell, és ha tudsz vezetni, akkor érzed hol rúgd el, és hol hagyd még. Okosnak hiszi magát, mert turbót tilt, meg megóv, meg gázt elvesz... de miért? ez nekem mind hátrány volt. lehet vele lendületesen autózni, kőkemény is tud lenni a maga 61 lóerejével, de tudni kell mire elég. Akinek ajánlott az a kiscsaládok 1-2 gyerekkel, vagy pároknak. Ausztria még rossz futóművel is kényelmes volt, és a valós fogyasztása 4 liter körül alakult. Belvárosban munkába járás szempontjából tökély - dugóban stoppol, és fékről felemelkedve indul. tökéletes.
Strapabíró lehet, mert nagyon bírta a szervíz nélkülözést mikor ínséges időkbe taszított, de nem értékelte eléggé a cserélt alkatrészeket.
most ha kell valakinek viheti. soha többé 3 hengeres dízelt.
Hibalista
- Az elromlott dolgok listája hosszú: - - kerékagycsapágyak - - lengőkarok - - teljes felfüggesztés - ( magyar utak - előző "gondos" gazdi ) - - robotmechanikus váltó húzópálcasor - - kuplung ( komplett ) - - kábelszakadások ( mindenütt ) - - kuplungmunkahenger - - fékek - nyergestől tárcsástól - - hűtővíz tartály szenzor - - kézifék szenzor - - klíma kompresszor tárcsa - - hideglevegő ventillátor - - kulisszatakaró műanyag - - helyzetjelző burkolat - - nívópálca ( eltört ) - ... - most járok ott, hogy minden kész - kivéve egyet: - - pohártartó mechanika ( bent ragadt ) -
Ide hordtam szervizbe
Doni Motors - Bp.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 180 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Brabus Cabrio | Következő autója? | A6 2,5 TDI '97 |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
