Fantasztikus kis harcos, gömbölyded idomokkal
Szöveges ítélet
1 éve került a birtokomba ez a kis gyöngyszem. Elég egyedi darab, hisz 1.6-os benzines motorral büszkélkedhet, amihez 116 LE társul. A fogyasztása így nem éppen a kisautók kategóriájának "nyertese" hisz 7.5-8 litert megeszik, de ennyi paci vágtája mellett ez a kis "szépséghiba" fel sem tűnik.
Nagyon szépen ugrik az autó, és autópályán is jól vizsgázott. Megjegyzem 200-at játszva viszi, és nem hangos, nem erőlködik.
Tapasztalatom alapján a motorja csendes. A rugózása picit kemény, bár a S-line kivitel sportos kinézete mellé ez illik. Persze a magyar, főleg a pesti utakon ez annyira nem jó, de ez nem az autó hibája.
A kilátásnál egy picit zavaró az A oszlop, de ez csak megszokás kérdése.
Az ülése nem a legkényelmesebb fotel, de ebben a verzióban elég jó az oldaltartása, és a háttámla domborulata állítható, és tartósságát a bőrborítás szavatolja. Amit hiányolok belőle az az ülésfűtés...
A kedvencem az autóban:
- nagyon praktikus és nem maszatolós az ablaktörlőfolyadék és az olaj utántöltése, hisz az audi jel lenyílása után elérhetőek ezek a dolgok.
- imádom az ablaktörlőlapátját, azt, hogy csak egy van neki, ami óriási, és maszatolás nélkül töröl.
- imádom az erejét, a robbanékonyságát, és hogy egy lámpás startnál sosem maradok alul.
- a váltója pici, sportos, és rövid úton jár. Nagyon jó. És a háromágú sportkormány is szépen passzol a belső tébe, ami egy fantasztikus szervót kezel, ezáltal az autó hihetetlenül fordulékony.
- a belsője tökéletes, szép vonalvezetés, semmi felesleges gomb, és gyönyörű a piros műszerfal világítás. Ami hiányzik az egy könyöklő.
Összegezve: egy fantasztikus kis harcos, gyönyörű idomokkal. Remélem még sokáig társak leszünk a mindennapokban. Csak ajánlani tudom.
Ami húzósabb, az a szervizelése, főleg alkatrészcserénél, mert bontóban nem igazán találni A2-t, a gyári "hozzávalóknak" meg megvan az áruk. De azt a néhány szervizelést ki lehet bírni.
Hibalista
- Trafó csere volt benne. Jelzem a trafón ez a felirat található: Made in Italy:)
- Szívócsőátkapcsoló eltörött, ennek a cseréje 30.000 Ft. volt, persze munkadíj nélkül, ami azért macerás, mert pici a motortér, és ha valamihez hozzá akarnak férni, ki kell pakolni szinte az egész bendőjét (mint a szívőcső...esetében is)
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
