Audi Space Rém
Szöveges ítélet
Az audit június 5-én vettük nagy boldogsággal, kis családi autónak, az első gyerek érkezése miatt. Elhoztuk az autót a kereskedésből, már az első nap hívtam a kereskedőt hogy a klíma nem hűt, pedig azt mondta ránéztek hogy van benne elég gáz, de azt 3 napra rá elintézte és fújta a jéghideget. Június 17-én indultunk Kecskemétről a Fishing on Orfű fesztiválra, majd Pécstől 30km-re visított az olajnyomásjelző, persze a nívópálcát nem értettem ennél a kocsinál ezért nem tudtam megmérni az olajszintet(később leírom miért nem). Autómentőt hívtunk aki bevitt minket Pécsre, és egy ismerős által kilyukadtunk a W8 szervizbe, amit tiszta lelkiismerettel ajánlok, és ők másnapra tudták fogadni az autót. Kiderült hogy tönkrement az olajszivattyú, sérültek a támcsapágyak, tömítések, illetve a nívópálca azon része ami a szintet mutatja beletört a karterba, utóbbi úszott az olajsárban. Másfél hét múlva mehettünk az autóért, autómentővel, alkatrésszel, javítással együtt 145000ft-ba fájt. Ennek a felét be akartam hajtani a kereskedőn, de ő közölte, hogy az autó bizományos volt ezért ő nem ludas a dologban és keressem fel az előző tulajt. Szerencsém volt ki is fizette a részét. Hazaérve Pécsről sikerült egy elvileg jó nevű kútnál olyan rossz benzint tankolnom, hogy az autó elkezdett rángatni. Elvittem az itteni szakszervizbe, majd közölték velem hogy hengerfejes az autó és már fordultam is ki onnan. A saját maszek szerelőm megmondta hogy öntsek a kocsiba üzemanyagrendszer tisztítót és még cseréljem ki a gyertyákat is. Ez a két dolog 25000forintba fájt, mivel ebbe az autóba Iridiumos gyertya ajánlott és milyen szerencse hogy majdnem 6000ft darabja. Azt hittem ezzel vége és egy hónapig szuper is volt az autó. De július közepén hazafelé tartva előzés közben belém kanyarodtak. Nem én voltam a hibás, így hála az égnek nem az én kontóm volt ennek az alumínium csodának a javítása, amit a Kecskemét egyik legnagyobb nevű szervize másodszorra tudott csak megcsinálni, akkor is csak a reklamációm miatt. Ezen az autón elemet javítani nem nagyon lehet mivel alumínium, és nagyon drága hozzá még bontottan is az elem, persze ha találsz. A futóműalkatrészek elég nagy része is ki lett cserélve a baleset miatt. Egyébként minden elég drága teszem hozzá, mivel hiába nem fiatal, de a 4 karikát meg kell fizetni. Nem akarom elrontani senki kedvét ezért leírnám, hogy tetszetős, kívül belül jól össze van szerelve minőségi anyagok, jó tapintású műanyagok, meglepően tágas utastér, jól pakolható és nem is kicsi csomagtartó, jól vezethető, stabil és csöndes az úton, az úthibákat nem is hallani. Jelenleg a klíma elengedte a gázt még szervizre vár, de még nem halt meg a remény bennem az autóval kapcsolatban. Még mindig tetszik, és már ennyi javítás után az a véleményem egyenlőre kár lenne túladni rajta.
Hibalista
- klíma, olajszivattyú, olajgomba, támcsapágy szett, olajszivattyú alatti tömítés, szívóoldali tömítés, karter lekoszolódott, nívópálca, első teleszkópok, csonkállvány, kormányösszekötő rúd, toronycsapágyak
Ide hordtam szervizbe
W8 szervíz, Pécs Komlói út
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Brill Kft. illetve Tormási szervíz(bosch)
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | twingo | Következő autója? | Pt Cruiser |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
