A kályhacsöves rém
Szöveges ítélet
A motor szinte mindent kibír 80ezer kilóméter rossz minőségű olajés állandó húzatás kellett, hogy a főtengej megadja magát.Javítás csapágycsere tömítések köszörülés 60ezer. a futómű nagyon stabil bár a toronycspágy hamar megadja magát. Amit nem szeretek a motortérből bejövő olajszag.
Hibalista
- A szokásos 15év körűl: lengéscsillapító, szilentek,fékbetétek
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 275000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | TIPO 1.4 AGT | Következő autója? | Chraysler Grand Voyager |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
