A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 90 (1984-1987)

90 1.6 td 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Luxuskocka

Szöveges ítélet

Először is: mire kell? Város, bevásárlás, vonó horgolás, földutazás, rohangálás, építkezés. Tökéletesen megfelel ezeknek a céloknak, főleg második autónak. Igaz, mióta megvan, a másik lett második. Az autóval foglalkozni kell, de alapvetően jó konstrukció; nem kell fosni, hogy otthagy. Kis dolgok mindig akadnak, főleg az extrák mondják be az unalmast. De most tényleg. A 4! villanyablakból 1 nem megy. A tetőablak szorul. Az egyik zár (központi) nem emel ki rendesen, a másik nem is megy (kilincs, tipushiba). A hátsó lámpák közti díszcsík-műanyag-b@szás elrepedt, mert mindenki annál fogva nyitná ki a csomagtartót. Több extra nincs. Az alkatrészek irreálisan olcsóak, nem tudom, hol nem lehet hozzá kapni bármit is... tán egy fehérnemű szaküzletben. Úgy hozta a sors, hogy az előző kiskocka szívódét rommá zúzták, így megmaradt egy csomó hasznos vacak a kocsihoz. Legalább nem unatkozik az ember - egy 21 éves gépen midig van mit csinálni - de megéri. És ez itt a lényeg. Ez egy szép, jó, tágas, kis fogyasztású, kényelmes autó, minimális befektetésért cserébe. Szerintem ennyi pénzért nincs jobb autó. Ezt már nem adom el. És azért jó, hogy kilencvenes, mer´ jó drága hozzá a fényszóró üveg... viszont nagyon jól néz ki...
Folytatás:
Annak ellenére, hogy ennyit költöttem rá még mindig szeretem. Sőt, most igazán. Most már tudom, hogy elindul, hogy megáll, hogy újra elindul, ha kell, hogy odaérek és hogy vissza is. És ha ráesne egy zongora (olyan nagy darab páncéltőkés) és egy csavart sem tudok értékesíteni belőle, akkor is buktam fél misit. Nem kettőésfelet. És még mindig 6-ot eszik városban.
A beltérrel még mindig nem békültem ki. Már nem tudom, hogy ő kezdett el zörögni, vagy én kezdtem előbb a kurvaanyázással, de most valami valamilyen fordulaton zörög. Megoldás:váltani, váltóval. Lehet tavasszal lesz egy szétszed-összerak.
Érdekes jelenség az élményautó-faktor. Főleg egy 22 éves anno 70 lóerős dízel esetében. Nem hittem volna, hogy ennyire jó lesz 1-2 nap után (amíg nem jártam vele) visszaülni bele. Itt van visszajelzés az útról (mer ugye szervó az nincs), a fékről (mer ugye abs sincs) és a csúszáshatárról (800lengőkaros légrugós futómű sincs). Én biztonságosabbnak érzem hóban-fagyban ezt, mint az újabb autókat, amik elhitetik veled, hogy "peee meg tudsz állni, sőt, 220-nál a jégen a sodrós balosból kihúz az esp meg a négykerék..." ...ja... oszt´ kékvillogó,hullazsák, meg max a 14.oldal alja jut a helyi bulvárban. Itt nincs átb@szás, ha tekered fordul, ha nyomod, akkor nyomja. Ha elbaltázod, akkor magadra vess. Sokszor elmélkedem, hogy ilyeneken meg ladákon kellene az embereknek vezetni tanulni - ahogy még mi tettük - és akkor tán jobban megértik, hogy mi van köztük és az út között. Ez nem számítógépes játék, nincs reset gomb.
Még egy (hatalmas) pozitívum: a váltó. 22 év és 300 ezer bevallott km (~fél milla) után nem vártam volna. Sok 10> éves autó megirigyelhetné.

Hibalista

- sok apróság, de olcsón megvan minden. - ----- - update norbi - ----- - na jó, az nem igaz, hogy apróság. hengerfejes volt. vagyis régen az volt, aztán kijavították úgy, ahogy. Aztán ez a javított ment a kukába és a luxuskocka megkapta elődjének, a kiskockának a hengerfejét. Ehhez kellett egy jó szerelő, lett is. Most pöcc-röff, minuszokban is! - - Tételesen eddig: - e. féktárcsák: bontottan 7 krajcár/pár coupé-ból - jh. kerékcsapágy: 2-3 krajcár - motorjavítgatások (hf. csere, gyűrűzés/szíjak/olaj/szűrők/stb): 100 krajcár - gumicsövek: (ugye a kis hengerfejes jószág gumicsövet eszik) szumma 5 krajcár - bendix (2x): 10 krajcár - generátor felújítás 10 krajcár - - valamint kapott téligumit meg gumiszőnyeget üléshuzatot, meg 2 golf ülést előre, mert az eredeti már forgathatós volt (nem gyárilag) -

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelgetem + a fent említett jó szerelő, de nem mondom meg hogy ki, mert így is 2 hetet kell várni, hogy bekerüljek ;)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 293000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 80 1.6 d Következő autója? mellé egy ugyanilyen quattro
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 90 1984

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)