A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1991-1996)

80 1.9 TDI Avant 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Töhötöm, aki feltámad csipkerózsika álmából

Szöveges ítélet

No, az autót 2007. októberében vettem. Jó vétel volt, mert az azóta kiderülő errorokat leszámítva igencsak jó állapotú a gép. A szekeret kb. 1 évig nem használták, ez azért látszódott is az első tesztmenetkor. Kb. 2 hónapot meditáltam és informálódtam, mire megvettem. Tény, hogy a 120-as Szkádrakéta után ez egy királyi fészek, a felszereltsége igazán jó (klíma zsír!).
De voltak jelek, ami alapján sejthető volt, van valami gigxer. A vétel után megejtettünk egy komplett szervizelést, melyben a teljes vezérlés lett kipofozva, összes szűrő és az ÖSSZES folyadék cseréje (szörnyű volt a fék-, a hűtőfolyadék, valamint a pollenszűrő állapota), kuplungcucc teljesen cserélve. A hangja nekem sem, és a szerelőszakimnak sem tetszett, ezért elballagtam egy BOSCH brigádhoz, ahol kifaggatták a gépet.
Itt derült ki, hogy az előtöltés szabályozó potis mágnesszelep egyik vezetéke meghalt, ezért volt fos az előtöltés, no meg a gép hangja. Előző gazdája úgy próbálta sufnizni, hogy állított az adagolón. Banyek... Miután ez helyreállítva, a gép suttog és el kezdett menni, ahogy kell. Egyébként minden más tekintetben (p. csúcsok, adagoló, izzítás, kompresszió, veszteség) a mocija tökéletes állapotban van.
A "hirtelen sokktól", amit az okozhatott, hogy megvettem és használom a műszert, megadta magát a turbo. Teljes álcázás! Nem hallod, nem látod! Úgyhogy lesz még vele meló, de ezután csak jobb lesz. Az autót azért vettem, hogy még jó sok évig használjam.

A gépről még. Atomkényelmes, nagy böhöm, felszereltségben nagyon ott van, ami hiányozhat a kényes ízlésűeknek: ülésfűtés, tempomat, meg ilyenek. Avant lévén akkora a raktér, hogy egy kisgyerek komplett cucca (babakocsi, játékok, szerkók, mindenféle doboz, egyéb zsákok) pikk-pakk elfér benne.
Most várom, hogy a fogyi lejjebb menjen egy picivel, és a megmaradó apróbb bibik is ki legyenek küszöbölve.

Így, a hibáival együtt is megérte megvenni. Szerethető.

2009. március:
A vétel óta belesurrant ~50000 km, szinte észre sem vettem. Volt tavaly nyáron egy erdélyi túra, cirka 3000 km-rel, azt sem mondta, hogy fapapucs. Az olajat, szűrőket szigorúan 8000-ként cseréltem. Mint kiderült, nem a fékkapcsoló okozta a torpanásokat és enginecheck-lámpát, hanem a szervófék vákumdobja. Ritka hiba. Mivel nem húzott vissza a fékpedál, ezért hitte azt a CPU, hogy gázadás mellett fékezek, ezért vette el a gázt.
Van még egy piszlicsáré hiba: valamelyik ABS jeladó rakoncátlankodik, emiatt piciny tempónál recseg a cucc. De megoldjuk ezt is izibe (amint lesz rá időm).
A kormolás (mert azért van, aki szerint egy dízel sosem füstöl, hazudik) ellenszere az EGR-szelep lekötése. A zöldek tiltakozhatnak, de a tény tény marad: jóval kevésbé füstölög a gép, mivel több levegője van elégetni a gázolajat.
Most még tervezek egy kis erősítő kúrát, és akkor lesz teljesen űber. Nem mintha most sem lenne az.

Még mindig azt mondom és tartom: Töhötöm és úgy általában a B4-es Audik (főleg a TDI) nagyon eltalált berendezések. Éljenek örökké!

Hibalista

- - mágneses előtöltés szabályozó vezeték szakadt volt
- - a sok állás miatt - miután el kezdtem használni - ereszteni kezdett a turbo
- - valószínű, hogy a fékkapcsoló is halódik
- 2009. március:
- - nem a fékkapcsoló, hanem a vákumdob halódott

Ide hordtam szervizbe

Sebők Kft. Bp. XVII.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Bosch szakműhely Bp. XVII.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 157500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 120 l Következő autója? ezer évig semmi... esetleg még egy Audi...
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1991

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

(|___\===OOOO===/___|) Forever!

80 1.9 TDI - 1993
2011.01.05 30000   3,7

1 AUTÓ, nem hiszem el:)

80 1.9 TDI - 1993
2009.12.15 1000   1,0

1Z a TDI legenda megteremtője

80 1.9 TDI - 1992
2013.10.14 5000   5,0

2.3 10V A családbarát

80 2.3E 10v - 1992
2007.10.21 30000   -

30 évesen is szépen ketyeg! Méltósággal öregszik...

80 B4 1.9 TDI - 1992
2021.02.11 58310   -

A FEKETE LYUK! MINDEN PÉNZT ELNYEL!

80 1.9 tdi - 1992
2010.08.18 30000   1,4

A Szuperkocsi :)

80 2.3 E - 1994
1999.11.30 220000   5,0

A bordó házirabszolgánk!

80 1,9 td - 1992
2008.03.24 86000   -

A gondokkal teli mammut,amit imádtam

80 1.6 limited - 1994
2016.03.29 15000   -

A haladás technikája :) már 15 éve

80 1.9 tdi - 1992
2007.11.29 15000   2,0

A kis Mocsok

80 1,6 TDI - 1991
1999.11.30 11500   -

A legjobb ingolstadti

80 1,9 TDI - 1994
1999.11.30 40000   4,0

A megbízható szivar

80 1,9 tdi avant - 1993
2009.01.18 50000   -

A megbízhatóság itt kezdődik

80 Avant 1.9TDi B4 Automata - 1994
1999.11.30 20000   -

A mindig vidám nyolcvanas :)

80 B4 1.6i Limited - 1994
2009.10.14 13000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)